معرفی دوربین مداربسته اکسیس (axis)

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

معرفی دوربین مداربسته اکسیس

اکسیس با ایجاد راه حل های شبکه ای برای بهبود امنیت و یافتن راه های جدید تجارت ، دنیای هوشمندانه و ایمنی را امکان پذیر می کند.

جهان به سرعت در حال تغییر است و ما اطمینان حاصل می کنیم که از این تغییرات جلوتر باشیم.

در حالی که امنیت هنوز تمرکز اصلی ماست ، ما به تدریج با استفاده از محصولات و راه حل های جدید مبتنی بر شبکه در حال توسعه در بازارهای مرتبط هستیم.

برای دنیایی باهوش تر ، ایمن تر
تجربه ما در کار با راه حل های صوتی و تصویری شبکه ، تجزیه و تحلیل و کنترل دسترسی به محافظت از مردم و دارایی ، بهینه سازی فرآیند و افزایش کارایی کسب و کار و دسترسی به اطلاعات کمک می کند.


پیشنهادات اکسیس

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

راه حل های نظارت تصویری

طیف گسترده ای از راه حل های نظارت تصویری شبکه شامل دوربین ها و رمزگذاران ، نرم افزار و ضبط کننده های مدیریت ویدیو ، تجزیه و تحلیل ها و برنامه ها. نمونه کارها مبتنی بر IP مقیاس پذیری را تضمین می کند و ادغام را ساده می کند.

راه حل های کنترل دسترسی

راه حل های کنترل دسترسی

راه حل های کنترل دسترسی باز ، مقیاس پذیر و انعطاف پذیر که به طور یکپارچه با سیستم های دیگر ادغام می شوند.

راه حل های صوتی

راه حل های صوتی اکسیس

راه حل های کامل و با کیفیت صوتی برای بهبود امنیت ، اعلامیه های زنده یا برنامه ریزی شده یا ایجاد فضای با موسیقی پس زمینه با صدای عالی.

آموزش ، خدمات و پشتیبانی

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

طیف گسترده ای از آموزشهای آکادمی ، پشتیبانی فنی و ابزار به مشتریان کمک می کند تا از سرمایه گذاری خود بیشترین بهره را ببرند و با راه حلهای Axis با موفقیت کار کنند.

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم


تاریخچه شرکت اکسیس

ساختمان اصلی اکسیس

لحظه هایی که ما را ساخت

شبکه های هوشمند در سال ۱۹۸۴ ، میکائیل کارلسون ، مارتین گرن و کیت بلدورث Axis را با هدف تغییر روش استفاده و تفکر مردم درباره دستگاه های دیجیتال تاسیس کردند.

این آغاز تعهد ما برای ایجاد جهانی هوشمندانه و ایمن است. در آن زمان ، ایده استفاده از فن آوری شبکه برای اتصال دستگاه ها (در ابتدا چاپگرهای شبکه ، ذخیره سازی و اسکنر) و هوشمند سازی آنها جدید بود.

ما آن را فناوری ThinServer نامیدیم. امروزه به اینترنت اشیا (IOT) معروف است.

.

قوانین جهانی اکسیس

ما در اوایل تصمیم گرفتیم که فقط با استانداردهای باز کار کنیم و از پروتکل های اختصاصی برای افزایش مقیاس پذیری و صرفه جویی زیاد در هزینه تجهیزات – و مصرف برق خودداری کنیم.

ما همچنین از همان ابتدا می دانستیم که برای مقیاس گذاری نوآوری و حل چالش های پیچیده ، دو ذهن بهتر از یک است.

بنابراین ما یک مدل توزیع سخت افزاری دو لایه را برای کل نمونه کارها بر اساس گشودگی و وفاداری ایجاد کردیم.

ما همچنان به ایجاد برنامه ها و انجمن هایی برای مشارکت های فنی و فروش ادامه می دادیم ، حتی گاهی اوقات برای پیوستن رقبا نیز باز بود.

.

اتصال دوربین مداربسته اکسیس (axis) به اینترنت

با استفاده از مهارت های خود در شبکه سازی و تخیل خود ، ایده اتصال دوربین به شبکه را پیدا کردیم. در سال ۱۹۹۶ ، ما اولین دوربین شبکه در جهان AXIS Neteye 200 را راه اندازی کردیم.

از آن لحظه به بعد ، افرادی که به اینترنت متصل بودند می توانستند آنچه را که از هر کجای دنیا در جریان بود مشاهده کنند. و برای کسانی که قبلاً نصب زیادی از سیستم های دوربین مدار بسته داشتند ، ما رمزگذارهای شبکه ایجاد کردیم تا بتوانند به جدیدترین فناوری IP نیز دسترسی پیدا کنند.

.

معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

ساخت تمام تجهیزات توسط اکسیس

در حالی که ما در حال توسعه اولین دوربین های شبکه خود بودیم ، هیچ بازار خرید چیپست پردازش تصویر وجود نداشت. ما انتخاب راهبردی خود را برای طراحی و متناسب سازی آن برای اهداف امنیت ویدئو انجام دادیم.

رمزگذار تصویر Real Time Axis (ARTPEC) متولد شد و می تواند پردازش تصویر ، فشرده سازی ، تجزیه و تحلیل ویدئو و ویژگی های شبکه را به روشی بهینه شده پشتیبانی کند.

ما با استفاده از چیپست خود توانسته ایم بر مدیریت نور و جریان در محصولات خود مسلط شویم.

.

از هسته باز کنید

AXIS 2100 ما ، اولین دوربین های شبکه ای که از ARTPEC-1 استفاده می کرد ، به دلیل سیستم عامل داخلی که مبتنی بر سیستم عملیاتی جاسازی شده کاملاً جدیدی بود ، امروزه به عنوان لینوکس تعبیه شده ، انقلابی بود.

برای امکان توسعه سریع و کارآمد سبد محصولات ما تصمیم گرفتیم RTOS اختصاصی (سیستم عامل در زمان واقعی) را از بین ببریم و از μClinux استفاده کنیم که به نظر ما برای رشد Axis مناسب است.

AXIS 2100 اولین محصول تولید انبوه در جهان بود که از لینوکس جاسازی شده استفاده می کرد و به ما کمک کرد تا یک استاندارد سازگار و جدید برای طیف محصولات خود ایجاد کنیم.

.

رهبری همگرایی ویدئویی IP

ویدئو  دوربین های تحت شبکه مزایای دیجیتالی زیادی را در بازار امنیت ایجاد می کند مانند کیفیت تصویر بالاتر ، قابلیت دسترسی از راه دور ، سهولت ادغام ، مقیاس پذیری ، مدیریت رویداد و تجزیه و تحلیل.

با این حال ، همانند هر فناوری مختل کننده ، اتخاذ به زمان و تلاش نیاز دارد. ما تمرکز خود را بر روی سه حوزه اصلی قرار دادیم.

ما بزرگترین نمونه کارها را در بازار توسعه دادیم تا بتوانیم نیازهای موجود را تا حد امکان برآورده کنیم.

ما همچنان به اضافه کردن دسته بندی محصولات جدید مانند: دوربین های PTZ ، دوربین های آماده در فضای باز ، دوربین های حرارتی ، دوربین های پانوراما ، دوربین های مدولار ، دوربین های داخلی ، سرورهای رمزگذار ، VMS ، تجزیه و تحلیل ویدئو و غیره …

ما یک برنامه اختصاصی برای توسعه دهندگان نرم افزار با همه پشتیبانی برای ساده سازی ادغام آنها ایجاد کردیم.

۵ سال پس از راه اندازی ، ۴۰۰ شرکت به این برنامه پیوستند و Axis خیلی زود به یکپارچه ترین مارک محصولات ویدئویی شبکه تبدیل شد.

ما همچنین اولین شرکتی بودیم که در محصولات ویدئویی شبکه خود برنامه های شخص ثالث را اجرا می کنیم.

ما دانش خود را به اشتراک گذاشتیم و از طریق یک برنامه جامع آموزشی شامل خدمات آموزشی ، دوره های آنلاین ، راهنماها ، مراجع مشتری ، محاسبات TCO و غیره اطلاعات خود را در مورد مزایای ویدئوی شبکه منتشر کردیم.

هر ساله ، بیش از ۲،۰۰۰ شریک در آموزشهای ما در سراسر جهان شرکت می کنند.


افزودن ابعاد جدید

در اوایل سال ۲۰۰۰ ، با نصب بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ محصول ویدئویی شبکه ، ما نگاه عمیق تری به چگونگی ادغام محصولات ما در راه حل های ویدئویی و تعامل آنها با سایر سیستم های امنیتی داشتیم.

ما شروع به ساخت قطعات جدیدی از این راه حل ها کردیم و دستگاه های آنالوگ بیشتری را به IP تبدیل کردیم.

همه اینها برای اطمینان از بهینه سازی عملکرد و عملکرد تجاری برای مشتریان در حالی است که مطمئن می شویم راه حلهای ما ساده و کاربرپسند هستند – از نصب تا کار.

این ماموریت جدید ما را به یک متخصص برجسته در زمینه امنیت سایبری برای سیستم های نظارت بر شبکه تبدیل کرد.

ما می کوشیم تا از مشتریان خود در ارزیابی خطرات و عواقب پشتیبانی کنیم تا در محافظت از زیرساخت ها و داده های آنها اقدامات مناسب را انجام دهیم.

در آخرین مرحله توسعه ما ، Canon پیشنهادی عمومی به سهامداران Axis ارائه داد و در سال ۲۰۱۵ صاحب اکثریت سهام شد.

Axis به عنوان یک شرکت مستقل با تمرکز حفظ تقویت فعالیت های خود به کار خود ادامه می دهد. همراه با Canon ، ما به روشی سیستماتیک و متمرکز برای مقابله با خطرات پایداری و افزایش آگاهی از آنها کار می کنیم.

پایداری از دیرباز مورد توجه Axis بوده است. در سال ۲۰۰۷ ، ما به امضای ده اصل قرارداد جهانی سازمان ملل متحد تبدیل شدیم ، که پایه استراتژی پایداری ما است.

این استراتژی و کار ما در این زمینه از سال ۲۰۱۰ در یک گزارش سالانه عمومی به اشتراک گذاشته شده است.

محور مسئولیت اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی طولانی مدت را در قبال تأثیر عملکرد ما بر ذینفعان بر عهده می گیرد و ما طبق اخلاق و مسئولیت پذیری طبق ارزش های خود عمل می کنیم و روشی شفاف در روابط تجاری ما.


معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

 


.

جمع بندی کلی معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

نکته: بسیار مهم درباره برند axis اینه که هرسال برترین برند جهان از نظر محصولات تحت شبکه است و دوربین های مداربسته اکسیس قوی ترین دوربین های مداربسته در جهان از همه نظر میباشند.

امیدوارم که از مقاله راضی باشین….

با تشکر از توجه شما اگر شما هم اطلاعاتی مد نظرتان بود که از قلم افتاده باشه می‌توانید در قسمت نظرهای همین پست اضافه کنید. ممنون و تشکر


معرفی برند اکسیس (axis)+فیلم

مرجع : بازار بزرگ تجهیزات حفاظتی امنیتی ایران

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشیتم.