معرفی برند اویجیلون کانادا

 

برند اویجیلون با هدف تولید بهترین محصولات امنیتی و نظارت تصویری در سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را در کشور کانادا آغاز کرد، بهترین ویژگی برند اویجیلون ارائه راهکارهای حفاظتی ، طراحی در زمینه دوربین های مدار بسته میباشد.

 

محصولات تولیدی این شرکت شامل دوربین مداربسته ، مرکز کنترل و نرم افزار مدیریت تصاویر اویجیلون می باشد. این برند در مدت کوتاهی توانست با تولید محصولات با کیفیت رتبه خود در بازارهای بین المللی بهبود بخشید. اویجیلون در سی مارس ۲۰۱۸ توسط شرکت موتورولا خریداری شد.

 

شرکت اویجیلون با توسعه خط تولید خود توانسته در زمینه سخت افزار و نرم افزاری علاوه بر تولید دوربین ، مرکز کنترل ( NVR ) ، و همچنین نرم افزار های مدیریت هوشمند تصویر و راهکار های کنترل تردد در صنعت نظارت تصویر یکی از برند های پیشرو جهان باشد.

تعداد کارمندان و میزان فروش اویجیلون

 

معرفی برند اویجیلون کانادا

معرفی برند اویجیلون کانادا

محل تاسیس شرکت اویجیلون شهر یالتون در ونکور کانادا بود.از دوربین های اویجیلون در بسیاری از پروژه های مختلف از جمله مدارس، دانشگاه ها، سیستم های حمل و نقل عمومی ، مراکز آموزشی ، بیمارستان ها ، مکان های عمومی ، زیر ساختهای حیاتی ، زندان ها ، کارخانه های صنعتی ، فرودگاه ها ، بانکها ، موسسات مالی ، تاسیسات و ساختمان های دولتی ، فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده می شود.
تعداد پرسنل این شرکت از مرز ۹۰۰ نفر نیز گذشته و فروش سال ۲۰۲۰ شرکت اویجیلون در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار اعلام شده است.

جوایز و اعتبارات شرکت کانادایی اویجیلون

در سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت جایزه Technology Fast 50 شد (این رده‌بندی مربوط به ۵۰ شرکت برتر کانادایی از نظر سرعت رشد با بالاترین درصد رشد فروش است). در سال ۲۰۱۳، اویجیلون (Avigilon) سهام شرکت‌های RedCloudSecurity به ارزش ۱۷ میلیون دلار و Video IQ به ارزش ۳۲ میلیون دلار را خرید.

 

در سال ۲۰۱۷، اویجیلون (Avigilon)  با تکنولوژی Appearance Search Video Analytics خود برنده جایزه Benchmark Innovation Awards 2017 شد. در سال ۲۰۱۸، کمپانی موتورولا سهام اویجیلون (Avigilon) را خرید و بموجب این قرارداد بزرگ، حوزه فعالیت‌های دو کمپانی وارد مسیرهای جدیدی شد. در سال ۲۰۱۹، دوربین‌های سری H5 را به سبد محصولات خود اضافه کرد.

 

اویجیلون (Avigilon) از سال ۲۰۲۰ و با تمرکز هر چه بیشتر بر ارائه راهکارهای هوشمند به ارائه انواع راهکارها در حوزه تشخیص فاصله افراد و رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، و شناسایی چهره افراد با تمرکز بر داشتن ماسک برای مقابله با کرونا پرداخته است.

 

 

محصولات جدید اویجیلون

معرفی برند اویجیلون کانادا

جمع بندی کلی معرفی برند اویجیلون کانادا

کمپانی اویجیلون به عنوان یک کمپانی مطرح و پیشرو در ارائه راهکارهای هوشمند در سطح بین‌المللی، بر اساس گزارش‌های دو سالانه سایت IPVM، به عنوان مرجع رسمی و علمی بین‌المللی در صنعت حفاظت الکترونیک، بصورت متوالی در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ دارای رتبه اول ویدئو آنالیتیک و رتبه دوم دوربین و در سال ۲۰۲۰ رتبه اول نرم افزار مدیریت ویدئو در بین کمپانی‌های برتر دنیا شده است.