آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

هرساله با شروع سال تحصیلی جدید، بهتر است که به کودکان خود در مورد امنیت خانه آموزش دهید. نکته ای که وجود دارد این است که بیشتر سرقت های منزل در طول روز اتفاق می افتد. نگرانی ای که وجود دارد این است که تایم در مدرسه بودن بچه ها زودتر از تایم کاری شما به پایان می رسد. بخاطر همین قطعاً نگرانی ای مبنی بر تنها بودن فرزندتان در خانه در دل شما رخ می دهد.

 

اگر فرزندان شما بدشانسی بیاورند که وقتی دزد ها داخل خانه هستند به خانه برسند، می توانند با سیستم های هشدار در مورد علائم شکستن در خانه به شما اطلاعات دهند.در زیر اهمیت اینکه چرا فرزند شما بعد از مدرسه باید مستقیماً به خانه برود و از سیستم هشدار استفاده کند توضیح داده ایم:

 بعد از مدرسه مستقیم به خانه بروند!

 

آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

بعضی از مدارس از گذشته تا کنون وجود داشته اند که وظیفه رفاه حال دانش آموزان را از مدرسه تا درب خانه را توسط سرویس مدرسه بر عهده می گرفتند.

همینطور معلم ها هم در آموزه هایشان به بچه ها این نکته را تاکید می کنند که بچه ها بعد از مدرسه مستقیماً به خانه بروند. بهتر است شما هم این آموزه ی مهم را به فرزندانتان منتقل کنید. علاوه بر این، در نهایت خود شمایید که انتخاب می کنید که کلید خانه را به فرزندتان بدهید تا بعد از مدرسه وارد خانه شود.

 

اگر احساس می کنید که او هنوز برای این مسئولیت خیلی جوان است، می توانید روی یک قفل هوشمند برای درب خانه سرمایه گذاری کنید. این سیستم های امنیتی به شما کمک می کنند که بتوانید قفل در را از راه دور باز کنید. سرانجام، همه ما یاد گرفتیم که هرگز با غریبه ها صحبت نکنیم.

این قانون را به فرزندانتان بیاموزید و به فرزندان خود بگویید در را برای افراد غریبه باز نکنند. یک راه حل برای از بین بردن این نگرانی می تواند سرمایه گذاری در دوربین زنگ در باشد. این سیستم به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری در مورد اعطای دسترسی به داخل خانه، فرد خارج از درب را مشاهده کنید.

 

*سیستم امنیت خانگی چیست و چگونه کار می کند؟

 

یادگیری سیستم هشدار

آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

اگر در خانه خود سیستم هشدار دارید، همه باید بدانند که چگونه از آن استفاده کنند، حتی بچه ها. به آنها اجازه دهید هنگام باز شدن درب زنگ هشدار را بشنوند تا بدانند صدا به چه صورت است و نحوه غیرفعال کردن آن را به آنها بیاموزید.

 علاوه بر این، سیستم های امنیتی خانه این گزینه را دارند که از طریق برنامه تلفن هوشمند یا پیام کوتاه در مورد وضعیت سیستم شما مطلع شوند – اگر خاموش شود، اگر غیرفعال شود یا زنگ هشدار قطع شود. این به شما به عنوان پدر و مادر آرامش خاطر می بخشد و به شما اطلاع می دهد که فرزندانتان با خیال راحت خود را به خانه رسانده و به داخل خانه رفته است.

 

 

چه باید بکنید پس از اینکه متجاوزان وارد خانه شدند؟

آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

نشانه های گزارش دهی ای در سیستم های هشدار وجود دارد که نشان می دهد در خانه شما چیز هایی شکسته و یا به سرقت رفته است. این گزارشات شامل باز شدن در ها، پنجره های شکسته و اتاقهای بهم ریخته با اشیاء با ارزشِ گمشده است. اگر کودک شما هر یک از این علائم را تشخیص داد، نباید وارد خانه شود.

 در عوض، او باید به خانه یک همسایه معتمد که قبلاً در مورد این مرحله با او صحبت کرده اید برود. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، خالی بودن خانه در روز، دو برابر بیشتر از شب است. علاوه بر این، یک سارق به احتمال زیاد از درب ورودی استفاده می کند. اکثر سرقت ها (در ححدود ۶۰% از آنها) با لگد زدن به درب و شکستن آن یا شکستن پنجره آغاز می شود.

 

*امنیت خانه برای سالمندان

 با کودکان خود در مورد یک طرح فرار اضطراری صحبت کنید، که می تواند در صورت ورود متجاوزان به خانه، آتش سوزی یا از این قبیل موارد اضطراری استفاده شود.

 

در هنگام هشدار فوری سیستم های امنیتی، ایمنی همه اعضای خانواده ی شما به خصوص کودکانتان در اولویت قارا دارد. اجرا کردن تکنولوژی سیستم های امنیتی و کنترل از راه دور بر روی خانه هایتان می تواند شما و عزیزانتان را از خطرات بسیاری همچون دزدی و تجاوز به حریم خانه ایمن نگه دارد.

 

*پرفروش ترین سنسورهای دزدگیر اماکن

*برای دیدن محصولات دزدگیر اماکن کلیک کنید.


مرجع : instantalarm

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشیتم.