امنیت خانه برای سالمندان

“خانه” باید مکانی برای آسایش و امنیت و آرامش باشد. این احساس آسایش و امنیت چیزی نیست که شما بتوانید به راحتی در مکانی جدید آن را از نو خلق کنید. خصوصاً وقتی سالها و سالها در یک خانه زندگی کرده اید. برای سالمندان مسن، گاهی اوقات پیر شدن در محلی که سال ها در آن زندگی کرده اند، ایده خوبی برای حفظ استقلال و احساس آسایش در خانه است.

برقراری امنیت خانه ای که عزیزانتان و به خصوص افراد سالخورده در آن زندگی می کنند یک فاکتور بسیار مهم است. انسان ها وقتی به سن و سال پیری می رسند خیلی خیلی بیشتر از قبل نیازمند حمایت شما و برقراری امنیت از جانب شما هستند.  به عنوان مثال، اگر والدین یا اقوامتان در شنوایی شان دچار مشکل هستند، زمان واکنش به اتفاق برای آنها طولانی تر است.

یا اگر عزیزانتان با مشکلات حرکتی دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است در صورت عدم وجود سیستم های امنیتی در وقوع اتفاقات مختلف، در دام گرفتاری بی‌افتند . سیستم های امنیتی نه تنها می توانند افراد متجاوز را کنترل کنند بلکه می توانند به رفاه فردیِ شخصی که به طور مستقل زندگی می کند نیز کمک کنند.

 

پس بهتر است یک مزیت دیگر را هم در مورد سیستم های امنیتی در ذهن خود اضافه کنید. آن هم این است که سیستم های امنیتی حتی در راستای بیشتر شدن آرامش روحی و ذهنی شما و عزیزانتان مؤثر واقع می شود. بیایید چند لحظه به بررسی سه راهی بپردازیم که بیان کنیم امنیت خانه می تواند به شما کمک کند تا یک سطح بالا تر از کمک و امنیت را برای سالمندان مسن فراهم کند.

 

*پرفروش ترین سنسورهای دزدگیر اماکن

* 5 برند برتر دزدگیر اماکن در ایران

امنیت خانه

 

امنیت خانه برای سالمندان

امنیت خانه برای سالمندان

اولین و مهمترین کاربرد یک سیستم امنیتی خانه این است که می تواند صاحب خانه را از حضور یک مزاحم مطلع کند. در صورت بروز خطر، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا سطح امنیتی مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید. از یک سیستم امنیتی جامع با ایستگاه نظارت مرکزی ۲۴/۷ گرفته تا یک ایستگاه که به راحتی هنگام باز شدن پنجره ها یا درها هشدار می دهد. ما طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهیم و می توانیم به صاحبان خانه کمک کنیم فقط آنچه را که نیاز دارند انتخاب کنند و نه چیزی بیشتر.

علاوه بر سیستم های امنیتی خانه، ما می توانیم شما را به سمت تکنولوژی ای هدایت کنیم که بتواند به شما کمک کند تا وقتی بچه ها و یا افراد سالخورده در خانه تنها می مانند، امنیت آنها برقرار باشد. به عنوان مثال، یک فیلم زنگ در می تواند به شما در مورد اینکه کسی در منزل است هشدار بدهد تا ساکن بتواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد پاسخ بدهد یا خیر. 

ما حتی یک مدل سیستم امنیتی داریم که می تواند چراغ ها را از راه دور روشن و خاموش کرده و چراغ های خارج از خانه را از طریق سنسورهای حرکتی روشن کند.

 

*نکات ایمنی در تابستان برای خانه شما

 

نظارت بر مراقبت

 

امنیت خانه برای سالمندان

امنیت خانه برای سالمندان

 

داشتن یک خانه هوشمند که دارای یک سیستم امنیتیِ آنلاین باشد، می تواند برای صاحب خانه ها که نمی توانند در همه ی طول روز برای مراقبت از عزیزانشان به خانه مراجعه کنند یا می خواهند در محل کار خود اتفاقات خانه را زیر نظر بگیرند، اطمینان بخش باشد. 

اکثر سیستم های امنیتی خانگی دارای یک برنامه کنترل از راه دور هستند که می تواند به سیستم دسترسی پیدا کند. این به این معنی است که مراقبان یا اعضای خانواده می توانند همیشه از راه دور سیستم امنیتی را چک کنند تا ببینند همه چیز خوب پیش می رود یا خیر.

 

امنیت خانه برای سالمندان

امنیت خانه برای سالمندان

سیستم امنیتی فراتر از جلوگیری از سرقت

این موضوع کاملاً واضح و روشن است که در خصوص نصب سیستم های امنیتی اولین چیزی که به ذهن خطور می کند جلوگیری از سرقت است. هنگامی که امنیت خانه در نظر گرفته می شود، موارد اضطراری دیگری نیز وجود دارد که یک سیستم امنیتی خانه می تواند از پس آنها برآید. یک سیستم امنیتی منزل همچنین می تواند هنگامی که در خانه دود، مونوکسیدکربن، لوله های یخ زده و موارد دیگر که به طور غیر معمول وجود دارند هشدار دهد. این هشدارها نه تنها می توانند در وقت و هزینه صرفه جویی کنند بلکه باعث نجات جان شما و عزیزان شما نیز می شوند.

محافظت از عزیزانتان امری بسیار مهم است. مسلماً نگه داری از عزیزان در خانه ای که دارای امنیت کافی باشد به همان اندازه از اهمیت برخوردار است. امنیت خانه می تواند ضمن ایجاد حس آرامش خاطر، می تواند خیالتان را در خصوص وقت هایی که در خانه نیستیدراحت کند.

 

*برای دیدن محصولات دوربین مدار بسته کلیک کنید.


 

مرجع : instantalarm

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشیتم.