۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران (بروزرسانی در دی ماه 1401)

 

عرض ادب و احترام خدمت همه کاربران موصیفا امیدوارم که همیشه حال دلتون خوش باشه.ما در این مقاله بسیار دقیق و با استفاده از تجربیات کاربران و ۹۹ درصد نصابان ایران سعی کردیم ۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران فعالیت میکنند رو براتون تشریح و تحلیل کنیم پس با ما همراه باشید.

 

5 برند برتر دوربین مداربسته در ایران

۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران

 

همونطوری که میدونید سرقت در سال های اخیر به اوج خودش رسیده و همین موضوع باعث شده که استفاده از سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته بسیار زیاد بشه.

اما یه معظل هم بین مردم وجود داره که چه سیستم دوربین مداربسته ای نصب کنند؟

این سیستمی که نصب میکنند آیا جوابگوی کارشون هست و میتونند محل مورد نظر رو امن کنند یا این که این دوربینی نصب میکنند کارشون رو راه میندازه یا اینکه فقط به عنوان یه مترسک و یه جورایی با نصب سیستم امنیتی دوربین مداربسته خودشون رو گول میزنند یا واقعا کارایی درستی داره یا نه؟

 


 

همه موضوعات بالا رو ما بررسی کردیم و بهترین برند هایی که تمام نیاز کاربران رو رفع و رجوع کنه براتون در مقاله ۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران لیست کرده ایم .

جالبه بدونید ما طبق بررسی هایی که داشتیم مردم دوست دارن دوربین مداربسته ای نصب کنند که تصویر بسیار خوبی در روز و شب داشته باشه و مدت زمان زیادی براشون ذخیره سازی رو انجام بده و همچنین قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل داشته باشه و قابلیت تشخیص افراد در شب و تشخیص پلاک ماشین ها رو داشته باشه پس ما طبق فاکتور هایی که جامعه در نظر میگیره بهترین برند های دوربین مداربسته در ایران رو براتون لیست میکنیم.

البته ما خودمون به نکاتی مثل گارانتی قابلیت های هوشمند و برد دوربین و عمر دوربین و سنسنور های مورد استفاده در دوربین های مداربسته نیز توجه کرده ایم.

لیست ۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران
  1. دوربین مداربسته داهوا
  2. دوربین مداربسته هایک ویژن
  3. دوربین مدارسته هایلوک
  4. دوربین مداربسته یونی ویو
  5. دوربین مداربسته تیاندی

 


۱- دوربین مداربسته داهوا : 

بررسی برند داهوا

 

شرکت داهوا دومین تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و محصولات حفاظتی امنیتی در جهان است این برند در چین به توسعه و تولید میپردازد. این شرکت در ایران نمایندگی های بسیار بزرگی دارد که دارای پشتیبانی های خوبی می باشند.

هدف اصلی این شرکت ارائه دوربین های بسیار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب می باشد چرا که در چین که مهد تولید دوربین های امنیتی است رقابت بر سر قیمت و کیفیت بسیار زیاد است .

علاوره بر موضوعات بالا نصب و راه اندازی محصولات داهوا بسیار راحت است.

 

ویژگی های اصلی برند دوربین مداربسته داهوا : 

  1. انتقال تصویر رایگان
  2. تنوع بسیار بالای محصولات
  3. قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات
  4. تجریه کابری بسیار راحت
  5. تولید محصولات با توجه به نیاز بازار
  6. مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر
  7. ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها
  8. نصب آسان
  9. کیفیت بالای ضبط و پخش
  10. قابلیت دید در شب
  11. تصویر برداری با فریم های بالا

 

۱- انتقال تصویر رایگان : 

اگر بخواهیم تصویر سیستم دوربین مداربسته ای را بر روی موبایل داشته باشیم نیازمند یک ای پی اینترنتی هستیم که در سیستم های شبکه و انتقال دیتا به نام ای پی استاتیک شناخته می شوند اما در سیستم های داهوا با قابلیت جدید P2P سرور این کار را برای ما انجام میدهد و نیاز به خرید ای پی نیست و انتقال تصویر را انجام می دهیم.

جالب است که بدانید P2P سرور داهوا در ایران بسیار پر سرعت بوده و انتقال تصویر دوربین های داهوا بسیار سریع می باشد.

 

۲- تنوع بسیار بالای محصولات : 

داهوا برای تمام سیستم ها محصولات متنوعی تولید میکند محصولات داهوا شامل دوربین های آنالوگ (CVI) و تحت شبکه (IP) می باشند.

برند داهوا

۳- قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات :

دوربین ها و تجهیزات نظارتی داهوا با توجه به کیفیت بالایی که دارند قیمت بسیار پایینی نیز دارند و این امر باعث شده که مشتریان بسیاری را جلب کنند و دلیل عمده ان نیز این است که داهوا خود به تولید قطعات محصولات می پردازد و قطعات را موناژ نمی کند و یا از شرکتی خریداری نمی کند.

 

۴- تجریه کابری بسیار راحت : 

کار کردن با محصولات داهوا بسیار راحت است و یادگیری استفاده از این محصولات به حدی است که یک کاربر معمولی در عرض یک ساعت میتواند یک سیستم داهوا را مدیریت و کنترل کند.

 

۵- تولید محصولات با توجه به نیاز بازار : 

شرکت داهوا برای تمام نیاز های جوامع تولیدات مختلفی را انجام می دهد منظور از تنوع این است که داهوا برای هر مکان یک راه حل با یک سیستم عرضه می کند برای مثال یک سیستم که داهوا برای یک بانک در نظر می گیرد با یک سیستم که برای یک مجتمع مسکونی در نظر می گیرد بسیار متفاوت است.

و این نکته را بدانید که قیمت محصولات داهوا بر اساس سیستمی که انتخاب می کنید متفاوت می شود.

 

۶- مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر :

قابلیت هوشمند سازی تصاویر چند سالی است که بازار سیستم های امنیتی را دگرگون ساخته و داهوا هم به این موضوع پرداخته و بیشتر محصولات خود را به قابلیت های هوشمند سازی مجهز کرده است.

اگه بخواهیم در مورد هوشمند سازی براتون بگیم تحلیل و آنالیز زنده تصاویر میباشد به صورتی که کنترل سیستم های مداربسته بسیار راحت تر باشد.

برای مثال جسمی که در مقابل دوربین مدارسته حرکت کرد انسان بود یا حیوان جنسیت این فرد مذکر بود یا مونث حالت رفتار انسانی که در جلوی دوربین حرکت کرد عادی بود یا غیر عادی و قابلیت های معمولی هوشمند سازی مثل عبور از خط غیر مجاز و جابجایی اشیا پیگیری اشیا گم شده جستجوی هوشمند و خیلی مسائل دیگه که خودش یه مقاله جدا مطلبه.

 

۷- ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها :

داهوا برای تمام پلتفرم ها نرم افزار های مدیریتی عرضه کرده تا کاربران بتوانند دوربین های مداربسته خود را مدیریت و کنترل کنند.

نرم افزارهای داهوا شامل پلتفرم های ویندوز و اندروید و IOS میباشد همچنین محصولات داهوا را میتوان به صورت زنده بر روی بستر وب با استفاده از تمامی مرورگر ها مشاهده و مدیریت و کنترل کرد.

 

۸- نصب آسان :

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته داهوا بسیار راحت است و بیشتر نصابان میتوانند انها را نصب و راه اندازی کنند.

 

۹- کیفیت بالای ضبط و پخش :

تصاویر ضبط شده در دستگاه های داهوا همانند تصاویری است که شما در محیط زنده بر روی تصاویر می بینید و وقتی شما ان تصاویر را مررو میکنید با همان کیفیتی پخش میشوند که در محیط زنده ضبط شده اند.

 

۱۰- قابلیت دید در شب: 

قابلیت دید در شب در دوربین های داهوا بر اساس دوربین متفاوت است که شامل دوربین های مجهز به دید در شب دوربین هایی با قابلیت دید در شب رنگی و دوربین های تمام رنگی میشوند ولی در کل دید در شب دوربین های داهوا بسیار عالی است.

 

۱۱- تصویر برداری با فریم های بالا : 

قابلیت ضبط تصاویر در دوربین های مداربسته بر اساس فریم ریت مشخص میشود یعنی فیلمی که دستگاه برای یک دوربین ضبط میکند بر اساس اعداد عکس برداری در ثانیه میباشد بیشتر دوربین های داهوا در ۱ ثانیه ۳۰ عکس پشت سرهم میگیرند که یک فیلم ۱ ثانیه ای را تشکیل دهد.

ولی در دوربین های خاص داهوا تا ۶۰ فریم عکس برداری هم انجام میشود که این امر باعث میشود تصویر با جزئیات بیشتری ضبط و پخش شود.

 

 

*همه چیز در مورد دوربین های سری full color داهوا

*خرید محصولات داهوا با قیمت بسیار رقابتی


۲- دوربین مداربسته هایک ویژن : 

 

بررسی برند هایک ویژن

بررسی برند هایک ویژن

 

شرکت هایک ویژن اولین تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و محصولات حفاظتی امنیتی در جهان است هدف اصلی این برند ارائه دوربین های با کیفیت و قیمت بسیار مناسب میباشد چرا که در چین که مهد تولید دوربین های امنیتی است رقابت بر سر قیمت و کیفیت بسیار زیاد است.

علاوره بر موضوعات بالا نصب و راه اندازی محصولات هایک ویژن راحت است.

 

ویژگی های اصلی برند دوربین مداربسته هایک ویژن : 

  1. انتقل تصویر رایگان
  2. تنوع بسیار بالای محصولات
  3. قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات
  4. تجریه کابری بسیار راحت
  5. تولید محصولات با توجه به نیاز بازار
  6. مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر
  7. ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها
  8. نصب آسان
  9. کیفیت بالای ضبط و پخش
  10. قابلیت دید در شب
  11. تصویر برداری با فریم های بالا

 

۱- انتقال تصویر رایگان : 

اگر بخواهیم تصویر سیستم دوربین مداربسته ای را بر روی موبایل داشته باشیم نیازمند یک ای پی اینترنتی هستیم که در سیستم های شبکه و انتقال دیتا به نام ای پی استاتیک شناخته میشوند اما در سیستم های هایک ویژن با قابلیت جدید P2P سرور این کار را برای ما انجام می دهد و نیاز به خرید ای پی نیست و انتقال تصویر را انجام می دهیم.

توجه کنید که سرور P2P محصولات هایک ویژن در ایران غیر فعال است و شما برای انتقال تصویر دوربین های هایک ویژن حتما باید ای پی استاتیک تهیه کنید.

 

۲- تنوع بسیار بالای محصولات : 

هایک ویژن برای تمام سیستم ها محصولات متنوعی تولید میکند محصولات هایک ویژن شامل دوربین های آنالوگ (TVI) و تحت شبکه (IP) می باشند.

 

برند هایک ویژن

 

۳- قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات :

دوربین ها و تجهیزات نظارتی هایک ویژن با توجه به کیفیت بالایی که دارند قیمت بسیار پایینی نیز دارند و این امر باعث شده که مشتریان بسیاری را جلب کنند و دلیل عمده ان نیز این است که هایک ویژن خود به تولید قطعات محصولات می پردازد و قطعات را مونتاژ نمی کند و یا از شرکتی خریداری نمی کند.

 

۴- تجریه کابری بسیار راحت : 

کار کردن با محصولات هایک ویژن بسیار راحت است و یادگیری استفاده از این محصولات به حدی است که یک کاربر معمولی در عرض چند ساعت میتواند یک سیستم هایک ویژن را مدیریت و کنترل کند.

 

۵- تولید محصولات با توجه به نیاز بازار : 

شرکت هایک ویژن برای تمام نیاز های جوامع تولیدات مختلفی را انجام می دهد منظور از تنوع این است که هایک ویژن برای هر مکان یک راه حل با یک سیستم عرضه میکند برای مثال یک سیستم که هایک ویژن برای یک بانک در نظر می گیرد با یک سیستم که برای یک مجتمع مسکونی در نظر میگیرد بسیار متفاوت است.

این نکته را بدانید که قیمت محصولات هایک ویژن بر اساس سیستمی که انتخاب می کنید متفاوت می شود.

 

۶- مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر :

قابلیت هوشمند سازی تصاویر چند سالی است که بازار سیستم های امنیتی را دگرگون ساخته و هایک ویژن هم به این موضوع پرداخته و بیشتر محصولات خود را به قابلیت های هوشمند سازی مجهز کرده است.

اگه بخواهیم در مورد هوشمند سازی براتون بگیم تحلیل و آنالیز زنده تصاویر میباشد به صورتی که کنترل سیستم های مداربسته بسیار راحت تر باشد.

برای مثال جسمی که در مقابل دوربین مداربسته حرکت کرد انسان بود یا حیوان جنسیت این فرد مذکر بود یا مونث حالت رفتار انسانی که در جلوی دوربین حرکت کرد عادی بود یا غیر عادی و قابلیت های معمولی هوشمند سازی مثل عبور از خط غیر مجاز و جابجایی اشیا پیگیری اشیا گم شده جستجوی هوشمند و خیلی مسائل دیگه که خودش یه مقاله جدا مطلبه.

 

۷- ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها :

هایک ویژن برای تمام پلتفرم ها نرم افزار های مدیریتی عرضه کرده تا کاربران بتوانند دوربین های مداربسته خود را مدیریت و کنترل کنند.

نرم افزار های هایک ویژن شامل پلتفرم های ویندوز و اندروید و IOS میباشد همچنین محصولات داهوا را میتوان به صورت زنده بر روی بستر وب با استفاده از تمامی مرورگر ها مشاهده و مدیریت و کنترل کرد.

 

۸- نصب اسان :

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته هایک ویژن بسیار راحت است و بیشتر نصابان میتوانند آنها را نصب و راه اندازی کنند.

 

۹- کیفیت بالای ضبط و پخش :

تصاویر ضبط شده در دستگاه های هایک ویژن همانند تصاویری است که شما در محیط زنده بر روی تصاویر می بینید و وقتی شما ان تصاویر را مرور می کنید با همان کیفیتی پخش میشوند که در محیط زنده ضبط شده اند.

 

۱۰- قابلیت دید در شب: 

قابلیت دید در شب در دوربین های هایک ویژن بر اساس دوربین متفاوت است که شامل دوربین های دید در شب دار دوربین های دید در شب رنگی و دوربین های تمام رنگی می شوند ولی در کل دید در شب دوربین های هایک ویژن بسیار عالی است.

 

۱۱- تصویر برداری با فریم های بالا : 

قابلیت ضبط تصاویر در دوربین های مداربسته بر اساس فریم ریت مشخص میشود یعنی فیلمی که دستگاه برای یک دوربین ضبط میکند بر اساس تعداد عکس برداری در ثانیه میباشد بیشتر دوربین های هایک ویژن در ۱ ثانیه ۳۰ عکس پشت سرهم میگیرند که یک فیلم ۱ ثانیه ای را تشکیل دهد ولی در دوربین های خاص هایک ویژن تا ۶۰ فریم عکس برداری هم انجام میشود که این امر باعث میشود تصویر با جزئیات بیشتری ضبط و پخش شود.

 

 

*معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

 *خرید محصولات هایک ویژن با قیمت بسیار رقابتی

 


۳- دوربین مداربسته هایلوک : 

بررسی برند هایلوک

 

شرکت هایک ویژن اولین تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و محصولات حفاظتی امنیتی در جهان است این برند در چین به توسعه و تولید میپردازد.

هایک ویژن برای بدست گرفتن تمام بازار تجهیزات امنیتی برند دومی را با نام هایلوک راه اندازی کرده که هدف این برند دوم ساخت و تولید دوربین های با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین میباشد.

علاوره بر موضوعات بالا نصب و راه اندازی محصولات هایلوک راحت است.

 

ویژگی های اصلی برند دوربین مداربسته هایلوک : 

  1. انتقال تصویر رایگان
  2. تنوع بسیار بالای محصولات
  3. قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات
  4. تجریه کابری بسیار راحت
  5. تولید محصولات با توجه به نیاز بازار
  6. مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر
  7. ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها
  8. نصب آسان
  9. کیفیت بالای ضبط و پخش
  10. قابلیت دید در شب
  11. تصویر برداری با فریم های بالا

 

۱- انتقال تصویر رایگان : 

اگر بخواهیم تصویر سیستم دوربین مداربسته ای را بر روی موبایل داشته باشیم نیازمند یک ای پی اینترنتی هستیم که در سیستم های شبکه و انتقال دیتا به نام ای پی استاتیک شناخته میشوند اما در سیستم های هایلوک با قابلیت جدید P2P سرور این کار را برای ما انجام میدهد و نیاز به خرید ای پی نیست و انتقال تصویر را انجام می دهیم.

توجه کنید که سرور P2P محصولات هایلوک در ایران غیر فعال است و شما برای انتقال تصویر دوربین های هایلوک حتما باید ای پی استاتیک تهیه کنید.

 

۲- تنوع بسیار بالای محصولات : 

هایلوک برای تمام سیستم ها محصولات متنوعی تولید میکند محصولات هایلوک شامل دوربین های آنالوگ (TVI) و تحت شبکه (IP) میباشند.

دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-T220-M

۳- قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات :

دوربین ها و تجهیزات نظارتی هایلوک با توجه به کیفیت بالایی که دارند قیمت بسیار پایینی نیز دارند و این امر باعث شده که مشتریان بسیاری را جلب کنند و دلیل عمده ان نیز این است که هایلوک خود به تولید قطعات محصولات میپردازد و قطعات را مونتاژ نمی کند و یا از شرکتی خریداری نمی کند.

 

۴- تجریه کابری بسیار راحت : 

کار کردن با محصولات هایلوک بسیار راحت است و یادگیری استفاده از این محصولات به حدی است که یک کاربر معمولی در عرض چند ساعت میتواند یک سیستم هایلوک را مدیریت و کنترل کند.

 

۵- تولید محصولات با توجه به نیاز بازار : 

برند هایلوک برای تمام نیاز های جوامع تولیدات مختلفی را انجام میدهد منظور از تنوع این است که هایک ویژن برای هر مکان یک راه حل با یک سیستم عرضه میکند.

برای مثال یک سیستم که هایلوک برای یک بانک در نظر میگیرد با یک سیستم که برای یک مجتمع مسکونی در نظر میگیرد بسیار متفاوت است و این نکته را بدانید که قیمت محصولات هایک ویژن بر اساس سیستمی که انتخاب میکنید متفاوت میشود.

 

۶- مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر :

قابلیت هوشمند سازی تصاویر چند سالی است که بازار سیستم های امنیتی را دگرگون ساخته و هایک ویژن هم به این موضوع پرداخته و بیشتر محصولات خود را به قابلیت های هوشمند سازی مجهز کرده است.

اگه بخواهیم در مورد هوشمند سازی براتون بگیم تحلیل و آنالیز زنده تصاویر میباشد به صورتی که کنترل سیستم های مداربسته بسیار راحت تر باشد.

برای مثال جسمی که در مقابل دوربین مداربسته حرکت کرد انسان بود یا حیوان جنسیت این فرد مذکر بود یا مونث حالت رفتار انسانی که در جلوی دوربین حرکت کرد عادی بود یا غیر عادی و قابلیت های معمولی هوشمند سازی مثل عبور از خط غیر مجاز و جابجایی اشیا پیگیری اشیا گم شده جستجوی هوشمند و خیلی مسائل دیگه که خودش یه مقاله جدا مطلبه.

 

۷- ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها :

هایلوک برای تمام پلتفرم ها نرم افزار های مدیریتی عرضه کرده تا کاربران بتوانند دوربین های مداربسته خود را مدیریت و کنترل کنند.

نرم افزار های هایلوک شامل پلتفرم های ویندوز و اندروید و IOS میباشد همچنین محصولات داهوا را میتوان به صورت زنده بر روی بستر وب با استفاده از تمامی مرورگر ها مشاده و مدیریت و کنترل کرد.

 

۸- نصب آسان :

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته هایلوک بسیار راحت است و بیشتر نصابان میتوانند آنها را نصب و راه اندازی کنند.

 

۹- کیفیت بالای ضبط و پخش :

تصاویر ضبط شده در دستگاه های هایلوک همانند تصاویری است که شما در محیط زنده بر روی تصاویر میبینید و وقتی شما ان تصاویر را مررو میکنید با همان کیفیتی پخش میشوند که در محیط زنده ضبط شده اند.

 

۱۰- قابلیت دید در شب: 

قابلیت دید در شب در دوربین های هایلوک بر اساس دوربین متفاوت است که شامل دوربین های دید در شب دار دوربین های دید در شب رنگی و دوربین های تمام رنگی میشوند ولی در کل دید در شب دوربین های هایلوک بسیار عالی است.

 

۱۱- تصویر برداری با فریم های بالا : 

قابلیت ضبط تصاویر در دوربین های مداربسته بر اساس فریم ریت مشخص میشود یعنی فیلمی که دستگاه برای یک دوربین ضبط میکند بر اساس تعداد عکس برداری در ثانیه میباشد بیشتر دوربین های هایلوک در ۱ ثانیه ۳۰ عکس پشت سرهم میگیرند که یک فیلم ۱ ثانیه ای را تشکیل دهد ولی در دوربین های خاص هایلوک تا ۶۰ فریم عکس برداری هم انجام میشود که این امر باعث میشود تصویر با جزئیات بیشتری ضبط و پخش شود.

 

۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران

 خرید محصولات هایلوک با قیمت بسیار رقابتی

 


۴- دوربین مداربسته یونی ویو : 

بررسی برند یونی ویو

 

شرکت یونی هشتمین تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و محصولات حفاظتی امنیتی در جهان است این برند در چین به توسعه و تولید میپردازد.

هدف این شرکت تولید دوربین های بسیار با کیفیت و با تجربه کاربری بسیار راحت میباشد.

علاوره بر موضوعات بالا قیمت محصولات یونی ویو متوسط رو به بالا است چرا که یونی ویو فقط محصولات حرفه ای تخت شبکه تولید میکند.

 

ویژگی های اصلی برند دوربین مداربسته یونی ویو : 

  1. انتقل تصویر رایگان
  2. تنوع بسیار بالای محصولات
  3. قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات
  4. تجریه کابری بسیار راحت
  5. تولید محصولات با توجه به نیاز بازار
  6. مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر
  7. ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها
  8. نصب اسان
  9. کیفیت بالای ضبط و پخش
  10. قابلیت دید در شب
  11. تصویر برداری با فریم های بالا

 

۱- انتقال تصویر رایگان : 

اگر بخواهیم تصویر سیستم دوربین مداربسته ای را بر روی موبایل داشته باشیم نیازمند یک ای پی اینترنتی هستیم که در سیستم های شبکه و انتقال دیتا به نام ای پی استاتیک شناخته میشوند اما در سیستم های  یونی ویو با قابلیت جدید P2P سرور این کار را برای ما انجام میدهد و نیاز به خرید ای پی نیست و انتقال تصویر را انجام میدهیم.

توجه کنید که سرور P2P محصولات یونی ویو در ایران فعال است و شما برای انتقال تصویر دوربین های هایک ویژن نیاز به ای پی استاتیک ندارید.

 

۲- تنوع بسیار بالای محصولات : 

یونی ویو برای تمام سیستم های تحت شبکه محصولات متنوعی تولید میکند محصولات یونی ویو شامل دوربین های تحت شبکه (IP) معمولی و حرفه ای می باشند.

پک دوربین مداربسته تحت شبکه یونی ویو مدل IP-PROKIT

۳- قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات :

دوربین ها و تجهیزات نظارتی یونی ویو با توجه به کیفیت بالایی که دارند قیمت بالایی نیز دارند و این امر باعث شده که مشتریان خاصی را جلب کنند و دلیل عمده آن نیز این است که یونی ویو خود به تولید قطعات محصولات نمیپردازد و قطعات را مونتاژ میکند و یا از شرکتی خریداری میکند.

 

۴- تجریه کابری بسیار راحت : 

کار کردن با محصولات یونی ویو بسیار راحت است و یادگیری استفاده از این محصولات به حدی است که یک کاربر معمولی در عرض نیم ساعت میتواند یک سیستم یونی ویو را مدیریت و کنترل کند.

 

۵- تولید محصولات با توجه به نیاز بازار : 

برند یونی ویو برای تمام نیاز های جوامع تولیدات مختلفی را انجام میدهد منظور از تنوع این است که یونی ویو برای هر مکان یک راه حل با یک سیستم عرضه میکند.

برای مثال یک سیستم که یونی ویو برای یک بانک در نظر میگیرد با یک سیستم که برای یک مجتمع مسکونی در نظر میگیرد بسیار متفاوت است و این نکته را بدانید که قیمت محصولات یونی ویو بر اساس سیستمی که انتخاب میکنید متفاوت میشود.

 

۶- مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر :

قابلیت هوشمند سازی تصاویر چند سالی است که بازار سیستم های امنیتی را دگرگون ساخته و هایک ویژن هم به این موضوع پرداخته و بیشتر محصولات خود را به قابلیت های هوشمند سازی مجهز کرده است.

اگه بخواهیم در مورد هوشمند سازی براتون بگیم تحلیل و آنالیز زنده تصاویر میباشد به صورتی که کنترل سیستم های مداربسته بسیار راحت تر باشد .

برای مثال جسمی که در مقابل دوربین مدارسته حرکت کرد انسان بود یا حیوان جنسیت این فرد مذکر بود یا مونث حالت رفتار انسانی که در جلوی دوربین حرکت کرد عادی بود یا غیر عادی و قابلیت های معمولی هوشمند سازی مثل عبور از خط غیر مجاز و جابجایی اشیا پیگیری اشیا گم شده جستجوی هوشمند و خیلی مسائل دیگه که خودش یه مقاله جدا مطلبه.

 

۷- ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها :

یونی ویو برای تمام پلتفرم ها نرم افزار های مدیریتی عرضه کرده تا کاربران بتوانند دوربین های مداربسته خود را مدیریت و کنترل کنند.

نرم افزار های یونی ویو شامل پلتفرم های ویندوز و اندروید و IOS میباشد همچنین محصولات یونی ویو را میتوان به صورت زنده بر روی بستر وب با استفاده از تمامی مرورگر ها مشاهده و مدیریت و کنترل کرد.

 

۸- نصب آسان :

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته یونی ویو بسیار راحت است و بیشتر نصابان میتوانند آنها را نصب و راه اندازی کنند.

 

۹- کیفیت بالای ضبط و پخش :

تصاویر ضبط شده در دستگاه های یونی ویو همانند تصاویری است که شما در محیط زنده بر روی تصاویر میبینید و وقتی شما ان تصاویر را مرور میکنید با همان کیفیتی پخش میشوند که در محیط زنده ضبط شده اند.

 

۱۰- قابلیت دید در شب: 

قابلیت دید در شب در دوربین های یونی ویو بر اساس دوربین متفاوت است که شامل دوربین های دید در شب دار دوربین های دید در شب رنگی و دوربین های تمام رنگی میشوند ولی در کل دید در شب دوربین های هایلوک بسیار عالی است .

 

۱۱- تصویر برداری با فریم های بالا : 

قابلیت ضبط تصاویر در دوربین های مداربسته بر اساس فریم ریت مشخص میشود یعنی فیلمی که دستگاه برای یک دوربین ضبط میکند بر اساس تعداد عکس برداری در ثانیه میباشد بیشتر دوربین های یونی ویو در ۱ ثانیه ۳۰ عکس پشت سرهم میگیرند که یک فیلم ۱ ثانیه ای را تشکیل دهد ولی در دوربین های خاص هایلوک تا ۶۰ فریم عکس برداری هم انجام میشود که این امر باعث میشود تصویر با جزئیات بیشتری ضبط و پخش شود.

 

۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران

 خرید محصولات یونی ویو با قیمت بسیار رقابتی

 


 

۴- دوربین مداربسته تیاندی : 

بررسی برند تیاندی

 

شرکت تیاندی پنجمین تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و محصولات حفاظتی امنیتی در جهان است این برند در چین به توسعه و تولید میپردازد.

هدف این شرکت تولید دوربین های بسیار با کیفیت و با تجربه کاربری بسیار راحت میباشد.

علاوره بر موضوعات بالا قیمت محصولات تیاندی متوسط رو به پایین است چرا که تیاندی فقط محصولات تحت شبکه تولید میکند.

 

ویژگی های اصلی برند دوربین مداربسته تیاندی : 

  1. انتقل تصویر رایگان
  2. تنوع بسیار بالای محصولات
  3. قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات
  4. تجریه کابری بسیار راحت
  5. تولید محصولات با توجه به نیاز بازار
  6. مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر
  7. ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها
  8. نصب اسان
  9. کیفیت بالای ضبط و پخش
  10. قابلیت دید در شب
  11. تصویر برداری با فریم های بالا

 

۱- انتقال تصویر رایگان : 

اگر بخواهیم تصویر سیستم دوربین مداربسته ای را بر روی موبایل داشته باشیم نیازمند یک ای پی اینترنتی هستیم که در سیستم های شبکه و انتقال دیتا به نام ای پی استاتیک شناخته میشوند اما در سیستم های تیاندی با قابلیت جدید P2P سرور این کار را برای ما انجام میدهد و نیاز به خرید ای پی نیست و انتقال تصویر را انجام می دهیم.

توجه کنید که سرور P2P محصولات تیاندی در ایران فعال است و شما برای انتقال تصویر دوربین های تیاندی نیاز به ای پی استاتیک ندارید.

 

۲- تنوع بسیار بالای محصولات : 

تیاندی برای تمام سیستم های تحت شبکه محصولات متنوعی تولید میکند محصولات تیاندی شامل دوربین های تحت شبکه (IP) معمولی و حرفه ای می باشند.

 

محصولات تیاندی

 

۳- قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالای محصولات :

دوربین ها و تجهیزات نظارتی تیاندی با توجه به کیفیت بالایی که دارند قیمت بالایی نیز دارند و این امر باعث شده که مشتریان خاصی را جلب کنند و دلیل عمده ان نیز این است که تیاندی خود به تولید قطعات محصولات نمی پردازد و قطعات را مونتاژ میکند و یا از شرکتی خریداری میکند.

 

۴- تجریه کابری بسیار راحت : 

کار کردن با محصولات تیاندی بسیار راحت است و یادگیری استفاده از این محصولات به حدی است که یک کاربر معمولی در عرض چند ساعت میتواند یک سیستم تیاندی را مدیریت و کنترل کند

 

۵- تولید محصولات با توجه به نیاز بازار : 

برند تیاندی برای تمام نیاز های جوامع تولیدات مختلفی را انجام میدهد منظور از تنوع این است که تیاندی برای هر مکان یک راه حل با یک سیستم عرضه میکند.

برای مثال یک سیستم که تیاندی برای یک بانک در نظر میگیرد با یک سیستم که برای یک مجتمع مسکونی در نظر میگیرد بسیار متفاوت است.

این نکته را بدانید که قیمت محصولات تیاندی بر اساس سیستمی که انتخاب میکنید متفاوت میشود.

 

۶- مجهز کردن محصولات به تجزیه و تحلیل تصاویر :

قابلیت هوشمند سازی تصاویر چند سالی است که بازار سیستم های امنیتی را دگرگون ساخته و هایک ویژن هم به این موضوع پرداخته و بیشتر محصولات خود را به قابلیت های هوشمند سازی مجهز کرده است.

اگه بخواهیم در مورد هوشمند سازی براتون بگیم تحلیل و آنالیز زنده تصاویر میباشد به صورتی که کنترل سیستم های مداربسته بسیار راحت تر باشد.

برای مثال جسمی که در مقابل دوربین مداربسته حرکت کرد انسان بود یا حیوان جنسیت این فرد مذکر بود یا مونث حالت رفتار انسانی که در جلوی دوربین حرکت کرد عادی بود یا غیر عادی و قابلیت های معمولی هوشمند سازی مثل عبور از خط غیر مجاز و جابجایی اشیا پیگیری اشیا گم شده جستجوی هوشمند و خیلی مسائل دیگه که خودش یه مقاله جدا مطلبه.

 

۷- ارائه نرم افزار های مدیریتی برای تمام پلتفرم ها :

تیاندی برای تمام پلتفرم ها نرم افزار های مدیریتی عرضه کرده تا کاربران بتوانند دوربین های مداربسته خود را مدیریت و کنترل کنند.

نرم افزار های تیاندی شامل پلتفرم های ویندوز و اندروید و IOS میباشد همچنین محصولات یونی ویو را میتوان به صورت زنده بر روی بستر وب با استفاده از تمامی مرورگر ها مشاده و مدیریت و کنترل کرد.

 

۸- نصب آسان :

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته تیاندی بسیار راحت است و بیشتر نصابان میتوانند انها را نصب و راه اندازی کنند.

 

۹- کیفیت بالای ضبط و پخش :

تصاویر ضبط شده در دستگاه های تیاندی همانند تصاویری است که شما در محیط زنده بر روی تصاویر میبینید و وقتی شما ان تصاویر را مرور می کنید با همان کیفیتی پخش میشوند که در محیط زنده ضبط شده اند.

 

۱۰- قابلیت دید در شب: 

قابلیت دید در شب در دوربین های تیاندی بر اساس دوربین متفاوت است که شامل دوربین مداربسته دید در شب دار دوربین های دید در شب رنگی و دوربین های تمام رنگی میشوند ولی در کل درد در شب دوربین های تیاندی بسیار عالی است .

 

۱۱- تصویر برداری با فریم های بالا : 

قابلیت ضبط تصاویر در دوربین های مداربسته بر اساس فریم ریت مشخص میشود یعنی فیلمی که دستگاه برای یک دوربین ضبط میکند بر اساس تعداد عکس برداری در ثانیه میباشد .

بیشتر دوربین های تیاندی در ۱ ثانیه ۳۰ عکس پشت سرهم میگیرند که یک فیلم ۱ ثانیه ای را تشکیل دهد ولی در دوربین های خاص هایلوک تا ۶۰ فریم عکس برداری هم انجام میشود که این امر باعث میشود تصویر با جزئیات بیشتری ضبط و پخش شود.

 

*خرید محصولات تیاندی با قیمت بسیار رقابتی


 

جمع بندی کلی ۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران :

طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است.

در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان ۵ برند بالا قرار داشته اند.

۵ برند برتر دوربین مداربسته همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آنها به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است.

دوربین مداربسته های مداربسته در انواع متفاوتی تولید می گردند و دارای تنوع بالایی هستند.

یکی از مزیت های دوربین ۵ برند برتر دوربین مداربسته این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شوند.

 


۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران

منبع : موصیفا

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشتیم.