به نظر شما مناطق امنیتی خانه چیست؟

 

بر اساس آمار پلیس ، احتمال سرقت خانه شما یک در سی و شش است. و اگر شما آن شخص هستید ، می توانید انتظار داشته باشید که سارق با حدود 100 میلیون تومان از اموال شما از خانه خارج شود.

 

داده ها همچنین نشان می دهد که خانه های فاقد سیستم های امنیتی ۲٫۷ برابر بیشتر از کسانی که نگران هستند دچار سرقت شود. در حالی که نصب سیستم به تنهایی کار دشواری نیست ، به ویژه با راهنمایی یک متخصص امنیت منزل که میتوانید با متخصصین ما در موصیفا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند ، این امر نیاز به کمی دقت دارد.

 

 

مناطق امنیتی خانه چیست؟

سارقان چگونه فکر می کنند

در حالی که تعیین کارکرد هر سارق غیرممکن است ، ممکن است بخواهید آنچه سارقان می گویند را در نظر بگیرید. بر اساس مطالعه محققان پلیس امنیت ، اکثر جنایتکاران محکوم که به یک نظرسنجی عمیق پاسخ دادند ، گفتند هنگام انتخاب ، وجود عوامل بازدارنده مانند دزدگیر اماکن ، دوربین مداربسته بیرونی و سایر تجهیزات نظارتی را در نظر گرفته اند.

 

یک هدف تجاری یا مسکونی بالقوه تقریباً ۸۳ درصد از متخلفان می گویند سعی می کنند قبل از اقدام به سرقت تعیین کنند.

که آیا دزدگیر وجود دارد یا خیر و ۶۰ درصد نیز گفته اند که به دنبال هدف جایگزین هستند. این امر به ویژه در مورد زیرمجموعه سارقان صادق بود که به احتمال زیاد زمان خود را عمدا و با دقت در برنامه ریزی سرقت اختصاص می دادند.

 

در میان افرادی که هنگام تلاش برای سرقت متوجه وجود دزدگیر ر شده بودند ، نیمی از آنها اعلام کردند که این تلاش را متوقف می کنند ، در حالی که ۳۱ درصد دیگر گفته اند که گاهی اوقات عقب نشینی می کنند.

تنها ۱۳ درصد می گویند که حتی پس از کشف دزدگیر همواره به تلاش خود ادامه می دهند.

و در مورد آن خانه هایی که توسط سیستم های امنیتی منزل محافظت نشده اند چه می شود؟ و در مورد آن خانه هایی که توسط سیستم های امنیتی منزل محافظت نشده اند چه می شود؟

 

سارقان از کجا وارد میشوند؟

سارقان از کجا وارد خانه میشوند؟

 

  • ۳۴ درصد سارقان از در ورودی وارد می شوند.
  • اولین جایی که آنها به آن برخورد کردند اتاق خواب اصلی است زیرا اکثر مردم جواهرات ، پول نقد و کالاهای کلکسیونی در اینجا نگهداری می کنند.
  • بعد از آن دفتر خانه ، اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری هستند. اتاقهایی که معمولاً دارای چین ، تلویزیون صفحه تخت و کنسول بازی هستند.
  • بیشتر سرقت ها بین ساعت ۶ صبح تا ۶ بعد از ظهر زمانی رخ می دهد که افراد به احتمال زیاد در محل کار هستند.

 

همه این یافته ها ، و همچنین آمارهای فراوان ، اهمیت داشتن یک سیستم امنیتی الکترونیکی قابل اعتماد را که از محیط خانه شما محافظت می کند و هر نقطه دسترسی توسط سنسور تشخیص نفوذ خود محافظت می کند، نشان می دهد. اینجاست که مناطق امنیتی وارد می شوند.

مناطق امنیتی خانه

منطقه امنیتی خانه به عنوان یک منطقه خاص از خانه تعریف شده است که در دستگاه پنل سیستم هشدار دیده می شود. هر منطقه مربوط به سنسور یا جزء هشدار دهنده است که آن را ایمن می کند و با یک شماره تعیین شده مشخص می شود تا شرکت نظارت بر امنیت و صاحب خانه بدانند که کدام سنسور فعال شده است. 

به عنوان مثال ، اگر در ورودی به عنوان منطقه یک در سیستم پانل شما تعیین شده باشد ، در صورت باز شدن در چراغ منطقه یک در صفحه روشن می شود.

 

اکثر سیستم های امنیتی خانگی می توانند تا هشت منطقه را حفظ کنند ، اما برخی از آنها برای قرار دادن مناطق متشکل از چندین دستگاه سیم کشی شده اند. 

به عنوان مثال ، یک اتاق خواب طبقه دوم ممکن است برچسب منطقه دو را داشته باشد ، اما توسط پنجره و آشکارساز حرکت محافظت می شود. مناطق امنیتی در زمان نصب تعیین می شوند و باید به وضوح در صفحه کنترل سیستم مشخص شوند.

 

*سیستم امنیت خانگی چیست و چگونه کار می کند؟

 

اصطلاحات و تعاریف سیستم های امنیتی می تواند گیج کننده باشد بنابراین اگر مطمئن نیستید که چگونه باید مناطق را تعیین کنید ، شرکت زنگ هشدار تحت نظارت شما می تواند راهنمایی کند که چه چیزی برای شما و خانواده شما بهتر عمل می کند.

 

قفل هوشمند برای مناطق امنیتی خانه

قفل هوشمند برای امنیت خانه

مناطق حسگر متعدد – چه کسی با چه کسی کنار می آید

هنگام تعیین چند منطقه حسگر ، باید به نوع و مکان آن توجه شود. اکثر خانوارها سنسورهای نفوذ خود را در شب و روی درها و پنجره های خود فعال می کنند اما سنسور حرکت را غیرفعال می کنند تا بتوانند بدون خاموش کردن زنگ در خانه راه بروند. در این مورد از انواع مختلف ، سنسورهای نفوذ نباید با سنسورهای تشخیص حرکت در یک منطقه ترکیب شوند.

در زمان های دیگر ، مکان بازی می کند. برخی از افراد دوست دارند با پنجره های اتاق خواب خود بخوابند اما نمی خواهند پنجره های طبقه پایین را خلع سلاح کنند. این خانه ها به طبقه بالا و پایین نیاز دارند تا به عنوان مناطق مختلف تعیین شوند.

سنسورهای دود و دی اکسید کربن

آشکارسازهای دود را می توان به سیستم های امنیتی منزل وصل کرد ، همچنین آشکارسازهای حرارتی می توانند در مناطقی که گاهی دودآلود یا گرد و غبار مانند آشپزخانه ، گاراژها و زیرزمین ها محافظت می کنند ، محافظت کنند. 

آشکارسازهای مونوکسید کربن و گاز نیز گزینه هایی هستند. از آنجا که این سنسورها باید همیشه در حال کار باشند ، باید در منطقه ای قرار گیرند که همیشه فعال است ، حتی زمانی که سیستم خلع سلاح شده است.

 


 

مناطق امنیتی خانه چیست؟

*همچنین میتوانید راهنمای کامل برای حسگرهای حرکت را در این مقاله بخوانید.

 


نظارت بر امنیت خانه در مقابل امنیت خانه تلفن های هوشمند

به تازگی ، صاحبان خانه این امکان را دارند که برنامه هایی را بر روی تلفن های هوشمند خود نصب کنند که به آنها اجازه می دهد از سیستم های امنیتی خانه خود ویدیو پخش کنند و در صورت تشخیص نقض امنیت ، یک هشدار فشار دریافت کنند. 

 

با این حال ، اگر صاحب خانه در شرایطی باشد که تلفن خود را در اختیار نداشته باشد ، یا آنها آن را در حالت هواپیما تنظیم کرده باشند ، نمی توان آنها را نادیده گرفت. به همین ترتیب ، اگر سرویس اینترنت قطع شود ، راه حل های بی سیم که شامل نظارت از طریق رایانه می شوند، قابل توجه نیستند.

 

از سوی دیگر ، با سیستم امنیتی خانه تحت نظارت ، افراد آموزش دیده همیشه در ایستگاه مرکزی نظارت شرکت امنیتی حضور دارند. در صورت ورود یک مزاحم یا سارق به خانه ، سیستم به آنها سیگنالی ارسال می کند، در این هنگام متخصص امنیت بلافاصله با صاحب خانه تماس می گیرد تا مطمئن شود که زنگ هشدار به طور تصادفی توسط شخصی مجاز به حضور در خانه به صدا در نیامده است. 

 

اگر او نتواند به صاحب خانه برسد یا صاحب خانه تأیید کند که هیچ کس نباید در آنجا باشد ، بلافاصله پلیس را برای تحقیق اعزام می کند.

 

اکثر سیستم های تحت نظارت بر روی خطوط ثابت یا رادیوهای تلفن همراه اجرا می شوند و از باتری پشتیبان تهیه می کنند ، بنابراین همیشه در حال کار هستند. 

 

*چرا خانه باید از دوربین امنیتی استفاده کند؟

 

3 1 scaled


 

مناطق امنیتی خانه چیست؟

منبع : brinkshome

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشتیم.