نقد بررسی دوربین مداربسته وارملایت و دارک لایت

 

پیشرفت های جدید در فناوری دوربین های امنیتی دو نوآوری جدید را ایجاد کرده است که دید در شب در دوربین های امنیتی را به شدت بهبود می بخشد. بیایید با دوربین مداربسته وارم لایت (Warm light) شروع کنیم.

 

دوربین مداربسته وارملایت و دارک لایت

دوربین مداربسته وارملایت و دارک لایت

نور گرم نوع جدیدی از دید در شب است که به دوربین مداربسته اجازه می دهد تصاویر کاملاً رنگی را در تاریکی کامل ببیند. ممکن است برخی از این دوربین ها به عنوان دوربین های “فول کالر یا کاملا رنگی” یاد کنند. از نور واقعی قابل مشاهده برای چشم انسان برخلاف دید در شب سنتی IR که اجازه می دهد تصاویر کاملاً رنگی را در تاریکی کامل ببیند، استفاده می کند.

 

دوربین مداربسته وارملایت

دوربین مداربسته وارملایت

 

همانطور که فیلم زیر در این پست نشان داده می شود، تصاویر شبانه را به شدت بهبود می بخشد و در موقعیت مناسب یک بازی تعویض کننده برای ضبط تصاویر دقیق در شب است.

سقوط به دوربین های نور گرم به حدی است که نور برای چشم انسان قابل مشاهده است، بنابراین برای هر شرایطی ایده آل نیست. شما نمی خواهید که یکی از این دوربین ها شب هنگام به سمت پنجره اتاق خواب شما نشان دهد، این امر قطعی است و البته شرایط بسیاری وجود دارد که روشن کردن منطقه مورد نظر ایده آل نیست.

 

 فناوری دوم DARK LIGHT یا دید در شب

DARK LIGHT، شباهت زیادی به دوربین های سنتی با شب IR دارد که توسط چشم انسان قابل مشاهده نیستند، استثنا این است که دوربین های دید در شب را بسیار بهتر از IRهای تجاری ارائه می دهند و بهترین فناوری در دوربین های شبانه در بازار فعلی است که برای چشم انسان قابل مشاهده نیست.

 

چندی پیش صنعت دوربین با پیشرفت درشب دوربین های STARLIGHT CAMERAS و SMART IR آشنا شد.

 

*همه چیز در مورد دوربین های سری full color داهوا

 

دوربین های DARK LIGHT پیشرفتی در این زمینه هستند و حتی با کمترین میزان نور از یک چراغ خیابان یا نور بیرون نیز می توان تصاویر تاریکی را در تصاویر کم رنگ ارائه داد.

دوربین مداربسته وارملایت و دارک لایت-موصیفا

Warm light and dark light CCTV camera

 

 

* با ۵ برند برتر دوربین مداربسته در ایران آشنا شوید.


منبع : Nextechnologies.ca

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشتیم.

موصیفا بازار بزرگ تجهیزات حفاظتی امنیتی در ایران