آیا میتوان دوربین مداربسته را ارتقا داد؟

 

پاسخ ساده به سوال “آیا می توان دوربین مداربسته را ارتقا داد؟” بله است – اما این مورد جذابیت هایی هست. ما سعی خواهیم کرد برخی از گزینه هایی را که می توانید در نظر بگیرید برای ارتقاء و یا اگر به فکر به روزرسانی دوربین مداربسته خود هستید بع شما توضیح خواهیم داد.

برای مشاوره و پیشنهاد رایگان می توانید همیشه با موصیفا در تماس باشید.

 

آیا میتوان دوربین مداربسته را ارتقا داد؟

آیا میتوان دوربین مداربسته را ارتقا داد؟

 

در مرحله اول، باید از خود بپرسید که چرا دوربین مداربسته خود را به روز می کنید؟ این می تواند چند دلیل داشته باشد. مانند بسیاری از سیستم های الکترونیکی که به روزرسانی یا جایگزینی آنها اجتناب ناپذیر است.

برخی از دلایلی که باعث تعویض یا ارتقاء دوربین مداربسته وجود دارد:

  • قطعات از کار می افتند.
  • سیستم غیر قابل اعتماد می شود.
  • رمزهای عبور از بین می روند.
  • سیستم قابل توسعه نیست.
  • برخی از دوربین ها تصاویر ضعیف دارند.
  • برخی از تصاویر سیاه و سفید هستند.
  • برخی از دوربین ها در کانون توجه نیستند.

 

جدیدترین سیستم های دوربین مدار بسته دارای کیفیت تصویر برتر و ویژگی های انبوهی هستند که سیستم قدیمی شما احتمالاً از آن برخوردار نیست. به روزرسانی سیستم به نفع شما خواهد بود و نتایج بهتری را ارائه می دهد.

در ابتدایی ترین مورد، یک سیستم دوربین مداربسته تشکیل شده از یک دوربین که به یک دستگاه ضبط متصل است تشکیل شده.

 

* بهترین فناوری دوربین مدار بسته کدام است؟

 

وقتی به فکر به روزرسانی سیستم دوربین مدار بسته هستید، باید چند عنصر اساسی را در نظر بگیرید. اگر هزینه مشکلی ایجاد نکند، دیگر جای نگرانی نیست و شما فقط می توانید تمام تجهیزات را کنار گذاشته و جدیدترین تجهیزات و کابل ها را جایگزین آن کنید.

اگر هزینه برای شما مهم است و به فکر بودجه هستید، ارزش بررسی این زیرساخت ها و ارتقاء دستگاه ها موجود را دارد و به دنبال استفاده مجدد آنها تا آنجا که می توانید هستید. با این کار مقادیر زیادی در هزینه های نصب صرفه جویی می شود و به طور بالقوه ارتقا سرعت می یابد.

 

آیا تصاویر دوربین مداربسته به کاهش خشونت کمک می کند؟

 

بسته به سن سیستم خود، یک کابل کواکسیال (قدیمی) یا یک کابل ساخت یافته (نه چندان قدیمی) خواهید داشت که دوربین های خود را به ضبط کننده متصل می کند.

بخش عمده ای از هزینه نصب سیستم مداربسته را می توان با انرژی مورد نیاز برای نصب کابل ها به هر یک از دوربین ها پرداخت. اگر می توانید از کابل های موجود استفاده مجدد کنید ، هنگام ارتقا می توانید صرفه جویی قابل توجهی انجام دهید.

 

جلوگیری از 8 اشتباه رایج دوربین مداربسته

 

برخی معتقدند که اگر کابل را ارتقا ندهند ، با همان کیفیت ویدیویی که قبلاً داشتند مواجه می شوند؟ شما چنین فکر می کنید؟ مخصوصاً اگر در حال استفاده مجدد از کابل کواکسیال قدیمی هستید.

اما جای تعجب است که جواب منفی است .

شما می توانید تصاویر با کیفیت دیجیتال کامل HD را از طریق کابلهایی که ۳۰ سال پیش برای استفاده آنالوگ نصب شده اند دریافت کنید.

تولیدکنندگان دریافتند بسیاری از افراد دارای دوربین مدار بسته هستند و از کاری که برای آنها انجام می شود راضی هستند و هزینه برای به روزرسانی کامل کل سیستم آنها ارزش آن را ندارد و فقط با یک سیستم آنالوگ OK می ماند.

روشی برای استفاده از یک کابل کواکس استاندارد که برای کار با دوربین مدار بسته آنالوگ نصب شده بود، برای انتقال سیگنال های دیجیتال از طریق همان کابل ساخته شده است.

 

*بهترین سیستم دوربین مدار بسته برای کسب و کار شما چیست؟

 

این یک فرصت کاملاً جدید برای ارائه برخی از جدیدترین دوربین های HD به افرادی است که نمی خواهند هزینه های زیادی را برای ارتقا دوربین مدار بسته خود صرف کنند. به این سیستم ها معمولاً دوربین مدار بسته Turbo HD گفته می شود.

این سیستم ها همچنان در حال توسعه هستند و قادر به انتقال نیرو و داده ها و همچنین فیلمبرداری از طریق یک کابل کواکس هستند. بسیاری از ویژگی های هوشمند مرتبط با سیستم های IP کامل در دسترس هستند و می توان از طریق رایانه به دوربین – در شبکه محلی یا در صورت نیاز از راه دور – به دوربین ها دسترسی داشت. 

همچنین ، این سیستم از طریق تلفن هوشمند قابل مشاهده است. دو ویژگی بسیار مفید که سیستم موجود شما احتمالاً نمی تواند آنها را انجام دهد یا خیلی خوب آنها را انجام نمی دهد.

این بدان معنی است که فقط با تغییر دوربین و دستگاه ضبط می توانید کیفیت و عملکرد سیستم خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید.

 برای اکثر نیازها ، این گزینه اشکالات بسیار کمی دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

توربو اچ دی هایک ویژن

توربو اچ دی هایک ویژن

 

در حالی که به روزرسانی به HD بیش از حد یکنواخت شده، پیشرفت های بسیاری در سیستم شما برای به دست آوردن آخرین و بهترین فناوری به وجود می آورد، شما می توانید کابل CAT6 را نصب کنید و یک سیستم دوربین مدار بسته IP کامل نصب کنید.

 

*مشاهده، بررسی و خرید دوربین مداربسته تحت شبکه IP

 

این بدیهی است که شامل کابل های جدید از دوربین ها به دستگاه ضبط است. این امر همیشه قابل دستیابی است اما غالباً نیاز به انجام کارهای اصلاحی است، باید سوراخهایی در دیوارها ایجاد شود!

 

همیشه بهتر است که کارهای دیگر را با یک سیستم ارتقا یافته در هر زمان ممکن ترکیب کنید. اگر در حال انجام بازسازی در ساختمان خود هستید یا به دلایل دیگری شبکه جدیدی نصب می کنید، باید در نظر بگیرید که در آن مرحله کابل ها باید به کجا بروند.

انجام این کار در رابطه با کارهای دیگر نسبتاً کم خواهد بود اما در صورت صرفه جویی قابل توجهی قرار بود بعداً این کار را انجام دهید.

 

مزایای به روزرسانی کابل کشی به Cat 6 یا فیبر چیست؟ 

اساساً به پهنای باند می رسد. هرچه پهنای باند شما بیشتر باشد، داده های بیشتری می توانید با سرعت بیشتری به سمت پایین کابل حرکت کنید.

چرا این مهم است؟

۸K دلیل این امر است – پهنای باند مورد نیاز برای ارائه تصاویر فوق العاده HD که بعضی از دوربین ها اکنون قادر به انجام آن هستند بسیار زیاد است و برای فعال کردن این توان عظیم الجثه آخرین کابل های Cat 6 مورد نیاز است. اگر به دوربین های فوق العاده HD نیاز دارید ، کابل جدید الزامی است.

 

*در مورد دوربین مدار بسته ۴K بیشتر بدانید.

 

با گفتن این تصاویر ۴K بیش از حد همگی امکان پذیر است و برای اکثر برنامه ها، بیش از حد کافی است.

به طور خلاصه، برای به روزرسانی کل سیستم ایده آل است اما اگر استفاده مجدد از کابل های موجود مقرون به صرفه باشد، باز هم می توان مزایای واقعی به دست آورد.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند و اگر شما می خواهید در مورد به روزرسانی سیستم دوربین مداربسته خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما مشاوره دهیم و یک قیمت ارزان برای ارتقا دوربین مدار بسته ارائه دهیم.

 


 

آیا میتوان دوربین مداربسته را ارتقا داد؟

منبع : network data

کپی رایت : کپی کنید ولی بگیر از موصیفا برداشتیم.