ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR چیست؟

 

ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR چیست؟ سیستم های دوربین مدار بسته تحت شبکه IP که به NVR متصل هستند یک انتخاب محبوب کسب و کارهای مختلف است؛ کسب و کار هایی که حتی از راه دور هم می خواهند امنیت محل کار خود را تحت نظر داشته باشند.

نظارتی که با افت کیفیت همراه نباشد. به همین دلیل از NVR برای برقراری امنیت مجموعه های مختلف از جمله موسسات مالی، جواهر فروشی، فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها گرفته تا ساختمان های شهرداری و کارخانه ها و ادارت و همچنین منازل استفاده می شود.

 

 

عملکرد سیستم های امنیتی NVR به چه صورت است؟

سیستم امنیتی تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که ویدیو های دوربین مداربسته را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین از راه دور مشاهده کنید.

حال می خواهیم عملکرد های اصلی ضبط کننده تحت شبکه را بررسی کنیم تا درک بهتری از عملکرد آن داشته باشیم.

NVR

* برای مشاهده لیست قیمت و همچنین خرید دستگاه ضبط تصویر NVR اینجا کلیک کنید.

 

 

ویژگی های اصلی سیستم NVR

 

با دوربین های IP ادغام می شود:

برخلاف سیستم های DVR که مستقیماً به دوربین های آنالوگ متصل می شوند، NVR ها با دوربین های تحت شبکه IP کار می کنند که می توانند از طریق اینترنت اطلاعات را ارسال و دریافت کنند و تصاویر با کیفیتی را اعم از با صدا و بی صدا ضبط کنند.

پردازش داده های ویدیویی در دوربین:

دوربین های IP قادر به رمزگذاری و پردازش داده های ویدیویی هستند، به این معنی که ضبط کننده های ویدیویی شبکه به رمزگذار نیاز ندارند.

بلکه تصاویر پردازش شده برای ضبط و ذخیره سازی به دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین مداربسته تحت شبکه NVR منتقل می شوند.

 

دسترسی از راه دور به فیلم را فراهم می کند:

از آنجا که سیستم های دوربین NVR معمولاً به اینترنت متصل هستند، از طریق دستگاه های تلفن همراه و برنامه های سیستم کامپیوتر می توان از راه دور به فیلم ها دسترسی داشت.

 

 

ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR چیست؟

اتصالات بی سیم:

در یک سیستم NVR، هر دوربین IP به صورت جداگانه به یک شبکه متصل می شود که پیکربندی می شود، یا به صورت بی سیم یا از طریق کابل های اترنت Cat5e و Cat6 به سیستم متصل می شوند.

 

* در اینجا آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) را برای شما شرح داده ایم.

 

بر روی دوربین های مدار بسته آنالوگ هم کار می کند:

اینکه سیستم های ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR و دوربین تحت شبکه می توانند به اینترنت متصل شوند به معنی نیست که آنها باید همیشه اتصال به اینترنت را داشته باشند.

 

اگر صاحبان کسب و کار دستگاه ضبط کننده تحت شبکه را دارند ولی به چک کردن دوربین ها علاقه مند نیستند، این دستگاه می تواند به روش های سنتی نیز عمل کند و به هیچ شبکه خارجی متصل نباشد.

 


*در مورد DVR چه می دانید؟

 


 

منبع: سایت Verkada

بازار بزرگ تجهیزات حفاظتی و امنیتی ایران موصیفا

لطفاً برای بهتر شدن مطالب نظرات خودتون و برامون کامنت کنید.