برقراری امنیت در هنگام قطع برق

 

برقراری امنیت در هنگام قطع برق، چه بعد از طوفان و چه در حین کار تعمیرات و چه به سادگی پس از بروز اشتباهی در نیروگاه، قطع برق در همه ی زمانها ناخوشایند است. چراغ ها خاموش می شود، Wi-Fi از کار می افتد و برای فعال کردن مجدد آن، زنگ هشدار امنیتی شما شروع به بوق زدن می کند.

 

اگر قطع برق را تجربه کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که با سیستم امنیتی خود چه کار کنید و اینکه آیا خانه یا محل کار شما در هنگام قطع برق ایمن خواهد ماند یا خیر؟

این راهنمایی های کوتاه که در این مطلب به شما ارائه دادیم اصولی که باید بدانید را پوشش می دهد، تیم موصیفا همیشه برای کمک و مشاوره دادن به شما در دسترس است.

 

برقراری امنیت در هنگام قطع برق

برقراری امنیت در هنگام قطع برق

آیا سیستم امنیتی در هنگام قطع برق هنوز کار می کند؟

اکثر سیستم های هشدار متداول که در بازار موجود هستند دارای باتری های پشتیبان داخلی هستند. این سیستم ها با این ویژگی خاص باعث می شوند حتی در مواقعی که برق قطع می شود همچنان سیستم امنیتی شما فعال و روشن باشد. با، دیگر نگران هشدار های سیستم و زنگ هشدار خود نخواهید بود.

 

چرا هنگام قطع برق زنگ هشدار به صدا در می آید؟

رایج ترین دلیل به صدا در آمدن زنگ هشدار در هنگام قطع شدن برق به دلیل معیوب بودن یا شارژ نشدن باتری پشتیبان است. این مسئله می تواند منجر به فعال شدن یا صدا دادن آژیر هنگام قطع برق شود. بسته به زنگ هشدار، ممکن است خودتان بتوانید باتری آن را جایگزین کنید یا مجبور باشید با نمایندگی شرکت سازنده آن تماس بگیرید.

آنها این کار را برای شما انجام می دهند و با دادن کد مخصوص، زنگ هشدار شما را غیر فعال می کنند. همیشه ابتدا با کارشناسان ما برای فوت و فن های تخصصی محصولات امنیتی و سرویس های امنیتی مشورت کنید.

 

 

 

سیستم زنگ هشدار اندکی پس از وقوع قطع برق با صدای بوق کوتاه، قطع جریان برق را به شما اطلاع می دهد.

باید بتوانید سر و صدای سیستم امنیتی را با یک کد یا دستورالعمل دیگر خاموش کنید. بهتر است قبل از هر چیزی از بخش دانلودهای همین سایت دانلود دفترچه راهنما دزدگیر های اماکن سیستم های امنیتی را با توجه به نوع سیستم خود، با دقت مطالعه کنید تا مطلبی برای شما از قلم نیوفتد.

 

آلارم های پیشرفته تری که در بین محصولاتمان به شما ارائه دادیم، هنگام بازیابی قادر به شارژ باتری های پشتیبان خود از طریق برق هستند. با این حال، اگر مشکلات ادامه پیدا کند، میتوانید با ما در تماس باشید.

 

*هنگام نصب سیستم زنگ خطر چه چیز هایی را باید بدانیم؟

 

 


 

برقراری امنیت در هنگام قطع برق

برقراری امنیت در هنگام قطع برق

 

چگونه می توانم زنگ هشدار خود را پس از قطع برق تنظیم کنم؟

با وجود باتری های پشتیبان، شما پس از قطع برق نیازی به تنظیم مجدد زنگ هشدار ندارید. بعد از اینکه هشدارها را رد کردید و اطمینان حاصل کردید که باتری پشتیبان به درستی کار می کند، زنگ هشدار شما باید به صورت عادی کار کند.

 

مشتریان موصیفا به طور استاندارد به پشتیبانی همه جانبه در هر زمانی دسترسی دارند، به این معنی که ما همیشه آماده کمک به شما عزیزان هستیم. اغلب اوقات، کارشناسان ما می توانند حتی بدون مراجعه به ملک شما، مشکلات را از راه دور حل کنند.

همچنین می توانید با مراجعه به دسته بندی های مختلف محصولات ما با طیف گسترده ای از انواع سیستم های امنیتی نظیر دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته و محصولات جانبی آنها آشنا شوید.

 

*روش های جلوگیری از خرابی هارد دوربین مداربسته

 


 

برقراری امنیت در هنگام قطع برق

بازار بزرگ تجهیزات حفاظتی و امنیتی موصیفا