بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75

 

پارادوکس سنسوری را عرضه کرده برای محیط های بیرونی و خانه هایی که دارای حیوانات خانگی دوس داشتنی هستند این سنسور حرکتی از نوع دیجیتال است که بسیار پیشرفته میباشد و بدون خطا عمل میکند.
بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75

بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75

 

سنسور dg75 از سری سنسور های بسیار پیشرفته پارادوکس میباشد که ویژگی های پیشرفته و فن آوری های ثبت شده را با هم ترکیب می کند تا سطح بالایی از تشخیص و جلوگیری از هشدار کاذب را فراهم کند.
dg 75 plus img2

 

هر انتظاری که از یک سنسور حرکتی دارید در این سنسور وجود دارد هرچیزی متناسب با نیازهای شما و انتظارات شما را پشت سر می گذارد.
dg 75 plus img3

 

ردیاب های حرکتی دیجیتالی پارادوکس که برای کاربردهای با امنیت بالا ساخته شده اند ،یعنی تبدیل مستقیم سیگنال آنالوگ به دیجیتال سنسور PIR را با استفاده از یک IC دیجیتال مبتنی بر ریز پردازنده با سرعت بالا انجام می دهند.
سپس یک فرآیند نرم افزاری سیگنال سطح پایین سنسور را در دامنه دیجیتال بدون هیچ گونه مدار آنالوگ (بدون اشباع ، از دست دادن داده ها و بدون سر و صدا) تبدیل ، تقویت و پردازش می کند. این فناوری منحصر به فرد باعث افزایش دقت ، قابلیت اطمینان و ایمنی زنگ خطای برتر می شود.
بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75

بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75

پردازش سیگنال خودکار پارادوکس انرژی سیگنال را به یک خروجی پالس تبدیل می کند تا تعیین کند که پیشرفت وقوع شناسایی شده با یک وضعیت هشدار مطابقت دارد یا خیر. انرژی حاصل از سیگنالها تا زمان رسیدن به حداقل سطح در حافظه اندازه گیری و ذخیره می شود. سپس پردازنده سیگنالهایی را که با مشخصات مورد نیاز آن برای تولید هشدار مطابقت ندارند ، رد می کند.
بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75

بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75


ویژگی های فنی چشم وزنی dg75

۱- تشخیص حرکت دیجیتال :
کاملاً نرم افزاری و تشخیص حرکت دیجیتالی ۱۰۰٪ واقعی ، سیگنال سطح پایین سنسور را در دامنه دیجیتال بدون هیچ مدار مدار آنالوگ به طور کامل تبدیل ، تقویت و پردازش می کند. کل سیگنال سنسور بدون هیچگونه اشباع یا نویز پردازش می شود ، که باعث افزایش دقت ، اطمینان و ایمنی زنگ هشدار کاذب برتر می شود.
Digital Diag
 
تشخیص حرکت “دیجیتال” مرسوم:
ردیاب های حرکتی معمولی “دیجیتال” دارای یک مرحله آنالوگ هستند که برای تقویت سیگنال سنسور استفاده می شود. مدارهای آنالوگ باعث می شود که بیشتر سیگنال ها به دلیل اشباع تقویت کننده از بین بروند.
بنابراین ، اضافه کردن پردازنده به ردیاب حرکتی آنالوگ هیچ فایده ای ندارد زیرا بیشتر سیگنال ها در مرحله تقویت کننده از بین می روند و هیچ داده ای برای پردازش از طریق مدار تصمیم گیری آنالوگ معمولی وجود ندارد.
conv diag
۲- الگوریتم سپر دیجیتال :
سپر یک الگوریتم نرم افزار است که از سه قسمت اصلی تشکیل شده است:
زمان واقعی الگوریتم سپر دیجیتال (پردازش سیگنال دیجیتال):
قسمت الگوریتم سپر دیجیتال این نرم افزار به صورت دیجیتالی سیگنال سنسور را در زمان واقعی تقویت و فیلتر می کند. بر خلاف فیلتر آنالوگ ، فیلترهای دیجیتال دقیق هستند ، تحت تأثیر درجه حرارت قرار نمی گیرند ، فاقد اعوجاج فاز هستند و به اجزای سخت افزاری یا هزینه ای اضافه نمی کنند. نتیجه یک سیگنال دیجیتالی تمیز و دقیق با حداکثر نسبت S / N است.

*مشاهده انواع چشم بیسیم دزدگیر اماکن

تجزیه و تحلیل حرکت:
حرکت توالی منحصر به فردی از سیگنال ها ایجاد می کند. برای هر سیگنال ، سپر پارامترهای سیگنال (دامنه ، مدت ، سطح اوج ، قطبیت ، زمان و شکل افزایش) را در زمان واقعی اندازه گیری و محاسبه می کند و سپس آنها را در حافظه ذخیره می کند. هر سیگنال با یک بانک مرجع سیگنالهای حرکتی و غیرحرکتی مقایسه می شود. اگر سیگنال با معیارهای حرکت مطابقت نداشته باشد ، بلافاصله رد می شود.
حفاظت از RFI / EMI:
دامنه دینامیکی بالای نمونه های دیجیتال و میزان نمونه برداری بالا امکان ثبت سیگنال های سطح بالای RF را بدون قطع یا هرگونه اعوجاج دیگر فراهم می کند. سپر شرایط RFI / EMI را تشخیص می دهد و به طور موثر سیگنال های تداخل را از سیگنال های حرکتی بدون آسیب رساندن در تشخیص حرکت متمایز می کند.
۳- پردازش خودکار سیگنال پالس :
پردازش خودکار سیگنال پالس (APSP) انرژی هر سیگنال شناسایی شده را اندازه گیری کرده و آن را در حافظه ذخیره می کند. برای تولید زنگ هشدار ، حافظه باید به حداقل سطح مورد نیاز برسد.
بنابراین ، در حضور سیگنال های سطح بالا (خطر بسیار کم آلارم های دروغین) آشکارساز بلافاصله زنگ هشدار ایجاد می کند ، به عنوان یک آشکارساز “تعداد غیر پالس” کار می کند ، در حالی که سیگنال های سطح پایین (که خطر بالایی از هشدارهای دروغین را نشان می دهد) باعث می شود آشکارساز به طور خودکار به حالت شمارش نبض بسیار بالا برود.
در نتیجه محافظت عالی در برابر هشدارهای دروغین است. میزان شمارش نبض به سطح انرژی سیگنال بستگی دارد و می تواند برای سیگنال های RFI بسیار بیشتر شود.
APSP 1
۴- جبران خودکار دما :
جبران خودکار دما حساسیت آشکارساز حرکت را با توجه به تفاوت بین دمای اتاق و دمای بدن تنظیم می کند. این امر باعث می شود که عملکرد مشابه در محدوده دمای عملیاتی آن بدون از دست دادن پوشش یا کاهش رد زنگ هشدار کاذب ، حفظ شود.
ATC
۵- هندسه سنسور انسداد :
الگوی در هم آمیخته هندسه حسگر بین قفل (ISG) پوشش بیشتری را در فواصل طولانی تر به طور موثرتری نسبت به سنسورهای معمولی فراهم می کند. آشکارسازهای چهارگانه استاندارد با رسیدن به حداکثر پوشش خود ، اثر خود را از دست می دهند ، زیرا بدن انسان به طور همزمان از هر دو پرتوی عبور نمی کند.
Isg
۶- پردازش دو لایه (تجزیه و تحلیل ورود و خروج) :
پردازش دو لایه سیگنال های ورود و خروج را جدا می کند بنابراین هر سیگنال باید به سطح لازم برسد. اگر سیگنال های ورود و خروج به سطح انرژی مورد نیاز نرسند ، زنگ هشدار ایجاد نمی شود بنابراین ایمنی زنگ خطر کاذب به طور چشمگیری افزایش می یابد. پردازش تک لایه (که در بیشتر PIR ها وجود دارد) سیگنال های ورود و خروج را تا رسیدن به سطح انرژی مورد نیاز قبل از ایجاد زنگ هشدار اضافه می کند.
Dual Edge
۷- تشخیص دو مخالف :
قطبیت سیگنالهای ورود و خروج را مقایسه می کند. فقط سیگنالهای حرکتی سیگنالهای قطبی مخالف تولید می کنند که توسط نرم افزار پردازش می شوند. هر سیگنال تداخلی سیگنال های قطبی مشابهی را تولید می کند ، که توسط نرم افزار ارائه دهنده ایمنی بی نظیر RFI و EMI رد می شود.
DOD
۸- مصونیت حیوانات :
مصونیت در برابر حیوانات تا ۴۰ کیلوگرم (۹۰ پوند)
۹- سپر فلزی :
دارای سپر فلزی محافظ
۱۰- سنسور :
دارای سنسور دوتایی مخالف (رفت و برگشتی)
۱۱- پوشش :
پوشش محیط به صورت ۱۱*۱۱ متر
۱۲- زاویه دید :
دارای زاویه دید ۹۰ درجه
با تشکر از توجه شما اگه حرفی سخنی از قلم افتاده باشه می‌توانید در قسمت نظرهای همین پست اضافه کنید. ممنون و تشکر.
برای مشاهده قیمت و خرید بهترین دزدگیر اماکن کلیک کنید.

 

بررسی کامل چشم وزنی پارادوکس dg75

منبع: paradox

 

موصیفا بازار بزرگ تجهیزات حفاظتی امنیتی ایران

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشیتم.