مزایا و اهمیت دوربین مدار بسته برای کارواش چیست؟

 

همراه شما با اهمیت دوربین مدار بسته برای کارواش هستیم.

شستشوی اتومبیل ها در کارواش اغلب به عنوان اهداف آسان برای اینکه صاحبان وسایل نقلیه ادعای کاذب مبنی بر دزدی و خسارت کنند مشهور هستند. با وجود این که در کارواش شما تعداد کارمندان شما کم هستند، اما باز هم احتمال خطا و بروز اشتباهات از سوی کارمندان شما وجود دارند.

حتی بعضی از رانندگان به دروغ به کارمندان شما تهمت دزدی یا بروز خسارت می زنند. بنابراین استفاده از دوربین مداربسته در کارواش شما امری ضروروی تلقی می شود. در اینجا چند مورد وجود دارد که دوربین های مدار بسته می توانند یک لایه امنیتی بیشتر به کارواش شما اضافه کنند. این مسئله می تواند به شما در حفظ امنیت و سودآوری کسب و کارتان کمک کند.

 

دوربین مدار بسته برای کارواش

 

 

ادعاهای متقلبانه

اگر مدیر یک کارواش باشید، ادعای مشتریانتان مبنی بر سرقت و دزدی و یا خسارت تقریباً امری اجتناب ناپذیر است. گرچه ممکن است برخی از این ادعاها درست و صادقانه باشد، اما یک سیستم دوربین مدار بسته اولین خط دفاعی شما در محافظت از کارواش شما در برابر ادعاهای دروغین مبنی بر دزدی و خسارت است.

 

دوربین های امنیتی می توانند وضعیت اتومبیل مشتری شما را هم در هنگام ورود به کارواش، همچنین در حین شستشو و هم در حین خروج از کارواش ثبت کنند. وقتی مشتری ادعای خسارت می کند، با قرار دادن دوربین های مخصوص و با کیفیت می توان اتهامات دروغین را رد کرد.

با هزینه های بالای تعمیر خودرو، یک سیستم دوربین امنیتی می تواند از هزینه های گزافی که ممکن است توسط ادعاهای دروغین به شما تحمیل می شود جلوگیری کند. برای نصب دوربین مدار بسته در کارواش خود به دلایل بیشتری نیاز دارید؟

 

 

از کسب و کار خود محافظت کنید!

متأسفانه، ماهیت شستشوی اتومبیل به این صورت است که هم مشتری می تواند ادعای دروغ مبنی بر خسارت یا دزدی داشته باشد و هم کارمندان ممکن است دست به دزدی بزنند و این موضوع اجتناب ناپذیر است. استفاده از دوربین مدار بسته در محل کارواشتان، به مشتریان و همچنین به کارمندانتان این پیام را می دهند که شما در کار خود جدی هستید و این مسئله بدون شک باعث اعتماد مشتریانتان نسبت به شما می شود.

 

دوربین های امنیتی می توانند به شما کمک کنند تا سارقان و افراد خرابکار را هنگام عمل دستگیر کنید، و فیلم مورد نیاز مقامات قضایی برای دستگیری و پیگرد قانونی عاملان را فراهم می کند. 

داشتن یک فیلم دوربین مداربسته به صاحبان کارواش ها این امکان را می دهد تا ادعای بیمه خود را با شواهد دلیل خسارت ارائه دهند و به مالکان کمک می کند تعمیرات لازم را سریعتر و راحت انجام دهند.

 

*برای مشاهده انواع دوربین مداربسته Axis اکسیس کلیک کنید.

 

اهمیت دوربین مدار بسته برای کارواش

 

*چرا خانه باید از دوربین امنیتی استفاده کند.

 

به مشتریان خود اطمینان دهید!

کارواش های بدون سیستم امنیتی می توانند یک عامل جذب کننده برای مجرمان علی الخصوص در شب باشند. از قاچاق گرفته تا دزدی، این سارقان حرفه ای می توانند باعث شوند که مشتریان جرأت آمدن به کارواش شما را در عصر و شب نداشته باشند. اگر کارواش شما به صورت شبانه روزی است، ترکیب سیستم دوربین امنیتی با نور زیاد می تواند به مشتریان کمک کند با استفاده از موقعیت مکانی شما احساس امنیت کنند.

 

نور کافی، چه در تونل کارواش و چه در مناطق پارکینگ، به مشتریان امکان می دهد آنچه در اطرافشان اتفاق می افتد را ببینند، در عین حال بازدارنده مجرمان بالقوه ای است که نمی خواهند دیده شوند. علاوه بر این، نور کافی باعث می شود دوربین های امنیتی شما بتوانند هرگونه حوادث احتمالی را آسان تر ثبت کنند، در عین حال دوربین ها را در معرض دید مشتریان و مجرمان بالقوه قرار می دهد.

 

* در مورد دوربین مدار بسته دید در شب بیشتر بدانید.

 

اهمیت دوربین مدار بسته برای کارواش

 

تجهیزات مناسب برای کار

دوربین های با وضوح بالا امکان ثبت شماره پلاک، آسیب هایی که قبلاً به وسیله نقلیه وارد شده و همچنین شناسایی مثبت مجرمان را آسان می کند. اگر جاهای مختلف کارواش شما بدون حضور خدمه و اتوماتیک هستند، سیستم های امنیتی با قابلیت دسترسی از راه دور به شما امکان می دهند از طریق کامپیوتر، تبلت و یا حتی تلفن هوشمند خود به سرعت و به راحتی به دوربین های خود دسترسی پیدا کنید.

 

تمامی دوربین هایی که برای کارواش به شما ارائه می دهیم ضد آب و ضد گرد و خاک هستند که خیال شما را در برابر خرابی آنها راحت می کند. برای خرید دوربین مدار بسته به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید؟

تماس با موصیفا، تیم ما همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ آماده پاسخگویی و مشاوره دادن به شما عزیزان است.

 

 


موصیفا فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی امنیتی

منبع: timesleader