امنیت فیزیکی برای کسب و کار شما

 

سالها است که اخطارها و توصیه های بخصوصی درباره امنیت سایبری و نیاز به تقویت شبکه ها و داده های حساس تجاری را می شنویم. درست است که جنبه های دیجیتالی کسب و کار شما باید به دقت محافظت شود. 

اما آیا می دانید امنیت فیزیکی کسب و کار شما نیز به همان اندازه مهم است؟ دسترسی و نظارت بر املاک تجاری شما در حفظ امنیت فیزیکی شرکت شما از اهمیت بالاتری برخوردار است. سیستم های امنیتی مناسب که به صورت دادن هشدار فوری عمل می کنند برای شما گزینه ی بسیار مهمی هستند.

 

کنترل امنیت فیزیکی دفتر و داده ها و اسناد حساس شما به همان اندازه حفظ امنیت در فضای دیجیتال مهم است. بیایید نگاهی دقیق تر به چگونگی ایمن سازی پارکینگ ها، روشنایی، سیستم های قفل، دسترسی به مناطق حساس و نظارت کلی بیندازیم.

 

امنیت فیزیکی

امنیت فیزیکی

کنترل دسترسی

کنترل اینکه چه کسی بتواند به مناطقی از دفتر یا ساختمان شما دسترسی پیدا کند برای حفظ امنیت فیزیکی بیزینس شما حیاتی است. متخصصان ما در ارتباط با سیستم های هشدار فوری می توانند به شما مشاوره ی تخصصی دهند. صرف نظر از اینکه دفتر شما یک نقطه ورودی دارد یا در یک مرکز بزرگتر که در آن چندین ورودی وجود دارد، واقع شده است.

 

سیستم کنترل دسترسی ما بسته به سطح امنیتی آن سیستم ها، می تواند دسترسی غیر قانونی افرادی را که می توانند در دفتر کار شما یا ساختمان تجاری شما یا مناطق خاصی از کسب و کار شما دسترسی پیدا کنند، محدود کند. از جمله ویژگی های دیگر سیستم های امنیتی ای که به شما ارائه می دهیم،

 

سیستم های این قابلیت ها را نیز دارا هستند:

تعیین اجازه ورود و دسترسی توسط افراد

ارائه گزارشی از ورود افراد به تأسیسات شما

عدم دسترسی مگر اینکه ابتدا کارت عبور اصلی ارائه شود و محدودیت برای دسترسی به اتاقهای سرور و پرونده

کنترل دسترسی به سایر مکان های امنیتی در شرکت

کمک به نگهداری و حفظ از اطلاعات محرمانه

 

* خانه خود را برای مجرمان غیر جذاب کنید

 

امنیت فیزیکی

امنیت فیزیکی

دوربین های امنیتی و نظارت

دوربینهای مداربسته و نظارت می تواند یک بازدارنده قوی برای تهدیدات خارجی و همچنین تهدیدات داخلی احتمالی باشد. دوربین ها نه تنها شواهد فعالیت مجرمانه را به امید دستگیری مجرمان در اختیار شما قرار می دهند، بلکه در حقیقت دوربین مدار بسته می تواند مانع از ورود افراد متجاوز نیز شود.

 

سیستم های دوربین دزدگیر فوری ما به شما امکانات متعددی از نظیر موارد آورده شده در زیر ارائه می دهد:

  • می توانید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
  • به راحتی یک رویداد یا حادثه را در سیستم جستجو کنید
  • حادثه ای را برای بررسی داخلی یا اجرای قانون ضبط و پخش کنید
  • برای مشاهده کارمندان، مشتریان یا محیط محل کار، دوربین خود را از راه دور از هر مکانی با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند یا سیستم رایانه خود مشاهده کنید.
  • دوربین ها را می توان در نقاط دسترسی، نزدیک رایانه های حاوی داده و اطلاعات و در پارکینگ ها و در سایر نقاطی که نیاز به امنیت بیشتری دارند قرار داد.

 

امنیت فیزیکی

امنیت فیزیکی

نظارت بر ایمنی

در کنار نگرانی هایی که در مورد افراد متجاوز، سرقت و جرایم احتمالی توسط کارمندان دارید، سیستم های ما همچنین می توانند تجارت شما را از نظر تهدیداتی مانند آتش سوزی، نشتی گاز، دود، آب و غیره کنترل کنند. امروز می توانید با متخصصان ما در مورد راه های افزایش امنیت فیزیکی شرکت خود از کنترل دسترسی تا تهدیدهای مختلف صحبت کنید.

 

تیم ما می تواند دارایی شما را ارزیابی کند و نیازهای خاص شما را تعیین کند. از آنجا می توانیم یک سیستم امنیتی طراحی کنیم که امنیت تجارت شما را به صورت شبانه روزی حفظ کند.

 

*آموزش نکات امنیتی خانه به کودکان

 


کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشیتم.