سوسو زدن تصویر دوربین در چه مواقعی رخ می دهد؟

 

سیستم دوربین مداربسته کسب و کار شما یکی از ارزشمندترین دارایی های امنیتی شما است. هنگامی که سیستم شما به درستی کار نمی کند، مانند زمانی که باتری دوربین امنیتی شما در شب ضعیف می شود، یافتن علت و رفع سریع آن برای اینکه سیستم امنیتی در محل کار شما از کار نیوفتد و امنیت تجهیزات و کارمندان تامین شود مهم است.

با فهمیدن دلایل اختلال سیستم دوربین مداربسته در شب، شما می توانید یک گام در مسیر حل مشکلات امنیتتان بردارید. در اینجا چند مورد از حالت هایی را برای شما شرح می دهیم که باعث می شوند چراغ دوربین شما در شب چشمک بزند.

H9bbc2ca1118541119aebcb44bb48f1ccE

مسائل مربوط به باتری و منبع تغذیه

مانند اکثر تجهیزات، کاهش یافتن یا تمام شدن باتری یا منبع تغذیه، می تواند باعث بروز مشکل در عملکرد سیستم های امنیتی شود. اگر در هنگام چک کردن تصاویری که توسط دوربین گرفته می شود، مشاهده کردید که تصویر به اصطلاح سوسو می زند، بدون شک یکی از مواردی که باید آن را چک کنید منبع تغذیه دوربین ها است.

دوربین های امنیتی از نورهای مادون قرمز استفاده می کنند تا دوربین ها در شرایط کم نور بتوانند تصاویر را ضبط کنند. اگر باتری دوربین شما در حال تمام شدن باشد، ممکن است چراغ های مادون قرمز به دلیل میزان باتریِ کم، عملکرد خوبی نداشته باشند.

همچنین باید ورودی برق خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید سیستم شما از یک منبع تغذیه اختصاصی استفاده می کند و از برق مستقیم ساختمان استفاده نمی کند. استفاده از جریان برق غیر اختصاصی می تواند میزان جریان الکتریکی ای که مورد نیاز دوربین های شما است را کاهش دهد.

کارشناسان ما می توانند در این مورد که دوربین های شما نیاز به جریان برق اختصاصی دارند یا خیر به شما مشاوره دهند.

 

*اهمیت دوربین مدار بسته برای کارواش

 

cctv error

 

تغییر شرایط نوری

یکی از مؤلفه هایی که نقش مهمی در کیفیت ثبت تصاویر دارد، شرایط نوری محیط است. دوربین های امنیتی برای دید در شب به چراغ های مادون قرمز مجهز هستند که این چراغ ها بسته به میزان تاریکی محیط قابل تنظیم هستند.

با چک کردن تصویر دوربین ها در حالت های مختلف روشنایی در شب، باید چک کنید که دوربین تحت چه شرایطی از روشنایی بهترین تصاویر را ثبت می کند. ممکن است اگر چراغی رو بروی دوربین روشن باشد، دوربین تصاویر را به خوبی ضبط نکند و تصویر سوسو بزند.

 

*۹ مزیت دوربین های مدار بسته

damaged cable

اتصالات یا کابل های آسیب دیده

یکی از دلایلی که ممکن است تصاویر دوربین شما در فضای باز و در شب سوسو بزند، می تواند مشکل در اتصالات دوربین ها یا کابل های آسیب دیده باشد. تجهیزات آسیب دیده می توانند باعث ایجاد مشکلات در مصرف برق و انتقال اطلاعات شوند که حتی می توانند منجر به کاهش کیفیت تصاویر ضبط شده شوند.

 

بهتر است تمام اتصالات مربوط به دوربین ها را بررسی کنید و از سلامت عملکرد کابل ها مطمئن شوید. کابل هایی که در معرض دید هستند و با داکت های سیم پوشانده نشده اند سریع تر در معرض خراب شدن و فرسودگی قرار می گیردند.

 

ما توصیه می کنیم که برای جلوگیری از آسیب دیدن عناصر سیستم های امنیتی، اتصالات بیرونی آنها را داخل داکت های ضد آب قرار دهید تا از بروز هرگونه رطوبت در امان باشند. این نکته را هم در نظر بگیرید که هرگونه اتصالات یا کابل های آسیب دیده باید بلافاصله تعویض شوند تا از هرگونه خرابی یا اختلال در سیستم شما جلوگیری شود.

 

*مزایای دوربین تحت شبکه

تجهیزات قدیمی یا معیوب

اجازه دهید با شما صادق باشیم. هرچه تجهیزات دوربین امنیتی شما قدیمی تر باشد، احتمال بروز مشکلات در آن بیشتر است. اگر سیستم های امنیتی جدیدی را خریداری کردید، باید از معیوب نبودن تمام اجزای آن اطمینان حاصل کنید. بهترین عملکرد دوربین های امنیتی در زمانی است که تمام اجزای آن عملکرد درستی داشته باشند.

 

سوسو زدن تصویر دوربین

 

 

تمام سیستم های دوربین امنیتی از طول عمر محدودی برخوردار هستند. اگر عمر مفید آنها به پایان برسد قطعاً عملکرد خوبی که در گذشته برای شما داشته اند را ندارند؛  مگر اینکه سیستم های خود را با یک سیستم جدید جایگزین کنید. 

در خنگام نصب دوربین های مداربسته ی جدید، حتماً از اتصالات مطمئن و منبع اغذیه ی سالم آن اطمینان حاصل کنید. رعایت کردن این نکات در هنگام نصب، هرچند که جزئی باشد، می تواند باعث افزایش طول عمر مفید سیستم امنیتی شما شود.

 

*۱۲ مشکل رایج دوربین مداربسته و رفع آنها

 

اگر سیستم جدیدی که راه اندازی کردید به درستی کار نمی کند، باید برای پشتیبانی فنی با سازنده یا شرکتی که آن را برای شما نصب کرده است تماس بگیرید. تقریباً تمام شرکت هایی که نمایندگی فروش محصولات امنیتی تولید کنندگان را دارند، به شما گارانتی ارائه می دهند.

این گارانتی شامل مواردی از قبیل تجهیزات معیوب که باعث اختلال در عملکرد سیستم می شود است.

 

*نویز دوربین مداربسته

 


 

علت سوسو زدن تصویر دوربین امنیتی

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشیتم.