بهترین نقاط برای نصب کیپد دزدگیر اماکن

 

ما در موصیفا به شما میگوییم در سیستم امنیتی خانه به دنبال چه چیزی باشید، استفاده از بهترین سیستم های امنیتی خانه آسان است، طیف وسیعی از ویژگی ها و ادغام خانه های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد و نیازی به قرارداد ندارد.

 کیپد لمسی انیک (ANIK) مدل T1

 

ویژگی هایی که باید در سیستم امنیتی دارای رتبه برتر جستجو کنید:

  • تعادل خوب هزینه و ویژگی ها
  • گزینه نظارت حرفه ای
  • نصب مناسب برای نیازهای شما
  • ادغام خانه های هوشمند که با سایر دستگاه های شما کار می کند

 

برخی از شرکت های هشدار دهنده که نیاز به قراردادهای طولانی دارند، تجهیزات قدیمی تری دارند و با دستگاه های خانه هوشمند کار نمی کنند. هنگامی که یک میلیون سیستم مختلف در بازار با فناوری بهتر و قیمت بهتر وجود دارد، مجبور به رضایت از حد متوسط ​​نیستید.

 

آیا می توانید ویژگی هایی را که برای خانه و خانواده شما مناسب است انتخاب کنید، مانند:

  • نصب حرفه ای یا DIY؟
  • نظارت حرفه ای یا خود نظارت؟
  • چند دوربین امنیتی یا هیچکدام؟

 

* سیستم امنیت خانگی چیست و چگونه کار می کند؟

 

بهترین نقاط برای نصب صفحه کلید دزدگیر اماکن

سیستم هشدار دهنده خانه راهی عالی برای جلوگیری از نفوذ به خانه است. مطالعات و آمارهای معتبر ثابت می کند که خانه ای که مجهز به سیستم هشدار دهنده است به احتمال بسیار کمتر هدف سارقان قرار می گیرد.

قلب یک سیستم امنیتی خانه پد کنترل دزدگیر اماکن است، این جزء سیستمی است که روزانه برای وارد کردن و خلع سلاح سیستم با وارد کردن کدهای امنیتی مخفی استفاده می شود. اکثر خانه ها فقط یک پد امنیتی واحد خواهند داشت.

 

کیپد دزدگیر اماکن - موصیفا

با این حال ، خانه های بزرگتر اغلب دارای چند پد هستند. از آنجا که هنگام ورود به خانه باید کد امنیتی را در مدت زمان بسیار کوتاهی وارد کنید ، پد باید در یک مکان استراتژیک نصب شود. 

بهترین نقاط برای نصب کیپد دزدگیر اماکن

 

*به نظر شما مناطق امنیتی خانه چیست؟

 

بهترین نقاط برای نصب پد کنترل عبارتند از:

درب اصلی:

همیشه یک در خانه وجود دارد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است که پد امنیتی نزدیک این درب خاص نصب شود. هنگامی که شما یا یکی از اعضای خانواده دارای کد وارد خانه می شوید، می توانید قبل از خاموش شدن زنگ هشدار دزدگیر اماکن آن را تنظیم کنید و به شرکت نظارت کننده توصیه می کند. 

هنگامی که پد در نزدیکی نقطه ورود و خروج اصلی قرار دارد، می توان از هشدارهای کاذب جلوگیری کرد.

 

درب گاراژ:

بسیاری از افرادی که درهای گاراژ از راه دور دارند، مناسب ترین مکان را برای صفحه لمسی سیستم امنیتی در گاراژ می بینند. سیستم را می توان در لحظه پیاده شدن راننده از خودرو غیرفعال کرد.

 

درب کناری یا پشتی:

بیشتر خانه ها دارای یک درب فرعی یا پشتی به خانه خود هستند ، این درب اغلب به حیاط پشتی یا راهرو منتهی می شود. این درهای فرعی اغلب از خیابان قابل مشاهده نیستند، بنابراین ، آنها آسیب پذیر تلقی می شوند. نصب پد کنترل در این ناحیه می تواند به عنوان یادآوری برای فعال سازی سیستم هنگام خروج عمل کند.

 

درب حیاط:

از درب حیاط استفاده زیادی می شود. این امر به ویژه در ماه های تابستان صادق است. قرار دادن پد کنترل در نزدیکی این درب ، زمان تأخیر برای رسیدن به پد را در صورت نصب در قسمت دورتر خانه حذف می کند.

 

ورود از گاراژ:

سیستم هشدار خانه به عنوان رابط ارتباطی با شرکت نظارت کننده عمل می کند. نصب پد کنترلی دقیقاً در داخل درب که به گاراژ منتهی می شود و از آن خارج می شود نیز یک مکان کاربردی است زیرا این در اغلب استفاده می شود.

 

اتاق خواب اصلی:

در مواقع اضطراری ، داشتن کنترل نزدیک می تواند اتفاقی باشد. در صورتی که احساس کردید تلاش برای نفوذ در حال انجام است می توانید سیستم را در حالت پریشانی قرار دهید، سیستم همچنان عادی عمل می کند اما پیامی به ایستگاه نظارت ارسال می کند که وضعیت بحرانی است.

 


بهترین نقاط برای نصب کیپد دزدگیر اماکن

منبع : موصیفا

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشتیم.