چرا دوربین مداربسته داهوا؟

توضیحاتی مختصر درباره شرکت داهوا

 

شرکت داهوا در سال ۲۰۰۱ به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته در چین فعالیت خودش رو شروع کرد. چرا دوربین مداربسته داهوا؟ داهوا با هدف ارائه راه کار های جدید در حوزه دوربین های مداربسته وارد بازار شد، تعداد کارمندان شرکت داهوا بیشتر از ۱۱۰۰۰ نفر میباشد که این کارمندان در ۱۶۰ کشور دنیا مشغول به فعالیت هستند .

حائز اهمیت است که داهوا دارای ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک زیر مجموعه میباشد که این شرکت ها در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این جدیت داهوا برای دستیابی به بازار های جهانی است.

تکمیل بودن تمام محصولات، کیفیت تصویر بسیار بالا و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شده تا این شرکت خیلی سریع در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش وحشتناکی در سطح منطقه و جهانی دست یابد.

 

داهوا
محصولات شرکت داهوا

 

 

چرا دوربین مداربسته داهوا؟ قابلیتی که شرکت داهوا را خیلی در جهان معروف کرد تولید دستگاه های ضبط ۸ کانال در سال ۲۰۰۱ بود که از ان زمان تا کنون همچنان در حال توسعه و تحقیق برای دستیابی به تکنولوژی و نو آوری های هوشمند سازی بوده است. محصولات شرکت داهوا شامل دوربین مدار بسته، NVR ، DVR ، کاور و پایه و سایر تجهیزات امنیتی است.

 

داهوا، از سال ۲۰۱۴ به بعد تصمیم مهمی گرفت که باید ۱۰ درصد از فروش سالانه خودش رو صرف تحقیق و توسعه در صنعت دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی کند.چهار موسسه تحقیقاتی شرکت داهوا، به نام های موسسه پیشرفته فناوری، موسسه داده های بزرگ، موسسه تراشه و موسه ویدیو روی بستر مجازی کلود، با بهره گیری از تجارب ۶۰۰۰ مهندس و تکنسین حرفه ای، در زمینه تحقیق و توسعه بر روی فناوری های نوین در صنعت اینترنت اشیاء، خدمات مربوط به کلود، ویدیو، امنیت سایبری و قابلیت اطمینان نرم افزار و سایر فناوری های نوین مشغول به کار هستند.شرکت داهوا تا ۲۰۱۶ بالای ۸۰۰ اختراع توسط این شرکت های زیر مجوعه به ثبت رسانده که نشان از نبوغ تیم طراحی مهندسی این شرکت دارد.

 

بر اساس گزارش سالیانه IHS شرکت داهوا از سال ۲۰۱۴ به عنوان دومین برند مطرح جهان از نظر فروش تجهیزات حفاظتی امنیتی بوده است و در سال ۲۰۱۸ رتبه دوم، بین ۵۰ شرکت برتر امنیتی در دنیا کسب کرده است.

از محصولات داهوا میتوان به دوربین ها و مراکز کنترل و تجهیزات HD روی بستر کابل کواکسیال در بخش های مختلفی مانند بانکداری و مالی، دولتی، صنعتی، خرده فروش، ورزش و اوقات فراغت، حمل و نقل و انرژی اشاره نمود قیمت بسیار عالی برند داهوا در بازار باعث شده تا میزان فروش محصولات این شرکت هر سال رشد مناسبی را تجربه کند.

 

*ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR چیست؟

 

شرکت داهوا با خصوصی سازی راهکارهای امنیتی برای مشتریان خود به بهترین نحو، درصدد است تا نیاز های نظارتی و حفاطتی آنها را برطرف کند، بدین ترتیب اعتماد مشتریان جلب می شود.

 

چرا دوربین مداربسته داهوا؟ پروژه های متعددی با محصولات این تولید کننده، در جهان اجرا شده و یا در حال اجرا هستند، از جمله می توان به استادیوم های المپیک ۲۰۱۶، پوشش بازیهای المپیک ۲۰۱۶،پوشش سالن های اجلاس گروه ۲۰ در هانگ ژو، مراکز خرید متعدد در کشور عمان، خطوط هوایی LAN در پرو، سالن اجلاس APEC در چین و بسیاری از پروژه های متعدد در اقصی نقاط دنیا اشاره کرد.

 

سبد کالای کامل محصولات این شرکت باعث شده تا مشتریان هر آنچه درباره پیشنهاد کامل و به صرفه از یک برند انتظار دارند را در محصولات این تولید کننده داشته باشند.

 

مرکزی داهوا
دفتر مرکزی داهوا

 

 

اهداف تحقیق و توسعه

شرکت داهوا همواره به دنبال ارائه محصولات جدید و توسعه همکاری با همکاران استراتژیک و برندهای مختلف می باشد. از جمله همکاران در این حوزه می توان به برندهای متعددی مانند: سونی، امنی ویژن، امبرلا، های سیلیکون، آنویف، جنتک، مایلستون، تکساس اینسترومنتس اشاره کرد. علاوه بر این مهم تیم پشتیبانی مجرب شرکت بصورت شبانه روزی توسط تکنسین های خبره و کاربلد اقدام به راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی مشتریان خود می کند.

 

 

بخش تحقیق و توسعه

بیش از ۱۱۰۰۰ نفر از مهندسان شرکت مشغول تحقیق و توسعه تمام وقت جهت ارائه طرح و فناوریهای جدید هستند. همانطور که گفته شد هر سال ۱۰% از درآمد فروش به تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری در بازار اختصاص می یابد.

 

 

ثبت اختراع های داهوا

با گذشت چندین سال از تاسیس شرکت ، این شرکت روند رو به رشد پر سرعتی را از حالت معمول، به شرکتی در حد استاندارد های بین المللی تبدیل شده است. در این راستا اختراع معروف این شرکت (فناوری HDCVI)، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد.

 

به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند.فرآیند تولید محصولات این شرکت، پس از تحقیق و طراحی های مختلف، توسط دستگاههای پیشرفته زیمنس SMT با استاندارد بین المللی و کلاس های جهانی با دقت بالا طراحی و ساخته می شود.

 

 

گواهینامه های بین المللی شرکت داهوا

داهوا با دریافت گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی مختلف سعی در توسعه بازارهای خود بصورت مستمر را داشته است. برخی از گواهینامه هایی که توسط این شرکت دریافت شده است عبارتند از: ISO9001:2000; ISO 14001:2004; OHSAS18001:2007, USA UL, USA FCC, EU CE, CN CCC, AU C-tick, ROHS و گواهینامه محیط زیست WEEE.

 

داهوا
کارخانه داهوا

 

دفتر مرکزی و کارخانه داهوا

دفتر مرکزی و ساختمان های تحقیق و توسعه شرکت با مساحتی در حدود ۱۱۳۰۰۰ متر مربع در کشور چین احداث شده است، علاوه بر این کارخانه تولید محصولات این شرکت با مساحت ۶۸۰۰۰ متر مربع و سالن های مختلف، محل تولید محصولات مختلف امنیتی می باشد.

 

 

بخش توسعه جهانی

به منظور ارائه خدمات بهتر در سطح جهانی شرکت به طور مداوم در حال گسترش و افزایش نمایندگان فروش خود در گوشه و کنار جهان می باشد. همکاران تجاری این شرکت در سطح دنیا روز به روز افزایش پیدا می کنند. در تصویر زیر پراکندگی نمایندگی های شرکت روی نقشه نمایش داده شده است.

 

 

* 10 برند برتر دوربین مداربسته سال 2022

 

داهوا

چرا دوربین مداربسته داهوا؟

نمایندگان داهوا در سراسر جهان

 

 

جمع بندی کلی چرا دوربین مداربسته داهوا؟

شرکت داهوا جز شرکت های چینی موفقی است که وارد بازار ایران شده و مشغول فعالیت به عنوان یک برند خوش نام، با کیفیت با رده قیمتی مناسب می باشد.

 

رقبیان این شرکت در دنیا، کشور چین و همچنین کشور عزیزمان ایران، شرکت های، هایک ویژن و یونی ویوو هستند. این شرکت ها همواره در حال رقابت از لحاظ قیمتی و تکنولوژی جهت کسب سهم بیشتری از بازار سیستم های امنیتی بین المللی هستند.

 

 


 

چرا دوربین مداربسته داهوا؟

مرجع : موصیفا بازار بزرگ تجهیزات حفاظتی امنیتی ایران

کپی رایت : کپی کنید ولی بگید از موصیفا برداشیتم.